• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Stai liniștit, Alonso va fi ținut minte și pentru realizările din 2010 și 2012, când a dus Ferrariul pe 2. În timp ce Vettel va fi ținut minte pentru 2014, când de 4xcampion și-a luat bătaie de la un nimeni în F1 și Hamilton pentru perioada de 6 ani în care a plâns pe la curul lui Nicole. Observi diferența? Uneori ca să rămâi în istorie n-ai nevoie de cele mai multe titluri, vezi cazul Gilles.
    Lotus a fost interesată să-l recruteze pe Alonso pentru sezonul 2015
  • Nu știu cum stabiliți voi că Hamilton a fost mai bun, când Alonso a terminat la egalitate cu el, deși a avut o mână legată la spate. Da, Alonso a jucat murdar, dar mai murdar a jucat McLaren care i-a ținut partea lui Hamilton. Să-i lase să se bată pe circuit, numai că pe circuit piloții mai fac și lucruri „murdare”, așa cum a făcut și Schumacher, și Senna, Prost, Lauda și mai toți campionii. F1 nu e competiție a sfinților coborâți din rai. Îl bătea Alonso cu mânăriile lui? Foarte bine, Alonso avea experiență, Hamilton nu. E ca și cum aș intra în ring cu Mayweather, iar pentru că n-am experiență, mai aduc cu mine vreo 100 de persoane. Și într-un final Mayweather ne bate pe toți. Cam așa a fost povestea dintre Alonso și Hamilton.
    Poveştile Formulei 1: Alonso la McLaren - o experienţă turbulentă în 2007
  • Dacă și Ferrari a ajuns să ia piloți de doi lei pentru sponsori puternici... vai de ei. Sunt piloți mai talentați care ar merita o șansă. E clar că Esteban se pregătește să fie pilot Ferrari din 2016, când nu va mai fi raikkonen. Oo echipă ca Ferrari ar fi trebut să investească numai în piloți tineri și talentați, nu alde Esteban sau Raikkonen.
    Ferrari a semnat un contract de sponsorizare cu grupul de telecomunicaţii America Movil
  • Dacă tot dă atâtea declarații, măcar să fie amuzant. Așa am impresia că vorbește ca să nu tacă. Mereu are ceva de comentat. Acum că a câștigat titlul putea măcar să facă o glumă pe seama faptului că Rosberg a oprit mașina la Monaco, și să spună că a tras drept pentru că-i venea să se ducă la baie sau s-a uitat la o gagică de pe margine. În locul lui Hamilton îl țineam pe Nicușor numai în miștouri, dar e adevărat că îți trebuie creier ca să faci o glumă...
    Hamilton: "Rosberg a dus lupta pentru titlu la un alt nivel după incidentul de la Monaco"
  • Dacă tot dă atâtea declarații, măcar să fie amuzant. Așa am impresia că vorbește ca să nu tacă. Mereu are ceva de comentat. Acum că a câștigat titlul putea măcar să facă o glumă pe seama faptului că Rosberg a oprit mașina la Monaco, și să spună că a tras drept pentru că-i venea să se ducă la baie sau s-a uitat la o gagică de pe margine. În locul lui Hamilton îl țineam pe Nicușor numai în miștouri, dar e adevărat că îți trebuie creier ca să faci o glumă...
    Hamilton: "Rosberg a dus lupta pentru titlu la un alt nivel după incidentul de la Monaco"
Pagina
12345...727374...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău