• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

gtrazvan

  • Membru din 04.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 653 in total
  • @virgil - te-ai chinuit mult sa scoti ineptiile alea? Yaris e masina slab calitativ??? ca materialele si finisajele sunt urate rau BMW X3 - Interior, 2005 http://photo.netcarshow.com/BMW-X3_2005_photo_0b.jpg Nici nu ma mira parerea ta, doar conduci un slab calitativ A4 din 2004. @p-george tie ti-a dat reddog raspunsul
    Noua generaţie BMW X3: primele teasere oficiale
  • Nu am mira ineptiile tale in lant. Ca un mare fan VAG cu ochelari de cal ai declarat: "Eu am in minte imaginea vechii generatii: urata si slaba calitativ." Ca este urata nu contest, dar incultura ta auto este din nou in TOP la fel cum X3 a fost declarat cel mai fiabil SUV din categorie de ADAC.
    Noua generaţie BMW X3: primele teasere oficiale
  • Cred ca m-ai inteles gresit, in testul de fata nu contest notele, numai ca nu seamana deloc ca test cu cel facut cu Porsche Cayenne, adica X6-ele e puctat corect in timp ce Cayenne turbo este supraevaluat. Normal punctarea si testele trebuie sa fie in aceleasi conditii in asa fel incat fiecare model sa primeasca notele pe aceeasi grila, dar in cele doua cazuri este similar cu cazul comparatiei intre niste timpi scosi pe o pista uda intr-un caz si in alt caz timpi scosi pe pista uscata, adica chiar daca nu este o concurenta directa grila de evaluare a punctajului trebuie sa fie identica. Daca testezi Porschele in conditiile in care ai testat X6-ele sunt absolut sigur ca punctajul final o sa fie mai mic. Sunt absolut sigur ca ai inteles, nu o sa mai insist pe problema, multa bafta!
    Pseudohibridul
  • Eu am facut Off Road cu un G pe benzina si nu a simtit lipsa de nimic, la puteriile astea nu mai conteaza combustibilul pentru ca nu ai cum sa o foloseti pe toata. Cele enumerate de tine mai sus din aramata au motoare diesel pentru autonomie si avantajele fiabilitatii in conditiile de folosinta necesare. Iar nici una din cele enumerate de tine ((Hummer,URO Vamtac,Panhard,GAZ-Tiger,Otokar Cobra) nu sunt maisni de concurs Off Road din cauza ampatamentului si ecartamentului prea mari. desertul nu este OffRoad.
    VIDEO: Americanii testează "titanii" off-road-ului
  • Eu am facut Off Road cu un G pe benzina si nu a simtit lipsa de nimic, la puteriile astea nu mai conteaza combustibilul pentru ca nu ai cum sa o foloseti pe toata. Cele enumerate de tine mai sus din aramata au motoare diesel pentru autonomie si avantajele fiabilitatii in conditiile de folosinta necesare. Iar nici una din cele enumerate de tine ((Hummer,URO Vamtac,Panhard,GAZ-Tiger,Otokar Cobra) nu sunt maisni de concurs Off Road din cauza ampatamentului si ecartamentului prea mari. desertul nu este OffRoad.
    VIDEO: Americanii testează "titanii" off-road-ului
Pagina
12345...404142...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău