• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

gtrazvan

  • Membru din 04.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 653 in total
  • Aia de pe Veyron nu este deloc mai rapida, este optimizata insa sa tina puterea aia enorma si in realitate chestia asta cu rapiditeatea este inteleasa foarte prost, sunt multe functii la fel sau chiar mai importante ale unei cutii de viteze, nu numai cat de repede schimba, trebuie sa nu bruscheze, sa foloseasca cat mai eficient puterea motorului, chestia asta cu ''care schimba mai repede'' este absolut irelevanta daca are pierderi de putere.
    Atac la regi
  • am omis PDK
    Atac la regi
  • @I.O.N E greu de spus, sunt multe variabile si multe criterii, cutia de pe Veyron tine cea mai amre putere si cuplu pt.o masina standard, exceptionale sunt si cele de pe GT-R si Ferrari, la fel si acest tiptronic. Si DSG-ul este o cutie foarte buna dar nu pentru toata gama de motoare. Diferentele reale sunt atat de mici ca este greu sa faci o diferentiere clara, au ajuns insesizabile pentru un sofer. @Tarul, @valvetronic - eu zic sa nu fim atat de critici, de multe ori testele Automarket sunt mult peste testele unor reviste de prestigiu , greselile sunt destul de mici in comparatie cu complexitatea descrierii si greselile de gen nu au tendinta de favorizare. @C-G-C 1. a renuntat si VAG la DSG in cazurile respective dar tie trebuie sa-ti dea omul "mura in gura", eu nu am vazut acelasi model cu optiune pentru ambele cutii. 2. DSG nu este nici macar in top 3, cea mai arpida si eficenta in grupul VAG este PDK care este facut de ZF cu Porsche 3.in rest esti o cauza pierduta, aberezi si nu-mi mai pierd timpul cu tine
    Atac la regi
  • Este a 15-a oara cand ma contrazici si pierzi, eu la varsa ta stiam de 10 ori cat tine, intre timp am mai citit niste tone de materiale auto. Ca sa nu zic altfel ma rezum la INCULTURA TA AUTO: 1.DSG in primul rand este patent (daca stii ce e aia, nu are lagatura cu clestele) 2.DSG = Direct-Shift Gearbox - is an electronically controlled dual clutch[2] multiple-shaft manual gearbox, in a transaxle design - without a conventional clutch pedal,[4] and with full automatic,[2] or semi-manual control. In simple terms, it is two separate manual gearboxes (and clutches), contained within one housing, and working as one unit. It was designed by BorgWarner,[4] and was initially licensed to the German automotive industry concern Volkswagen Group Adica nu este nici ZF nici Getrag - "infantilule", ca sa sa fiu balnd. 3. The ZF 8HP is an eight-speed automatic transmission, designed and built by ZF Friedrichshafen AG subsidiary ZF Getriebe GmbH in Saarbrücken.[1] It is to debut in a rear-wheel drive application in the new BMW 7 Series 760Li saloon fitted with the V12 engine. Si mai nou se afla pe Applications * Audi A8[6] * Audi Q7[7] * Bentley Mulsanne (2010) * BMW 5 Series * BMW 7 series * BMW 5 GT * BMW X5 * Rolls-Royce Ghost * Volkswagen Touareg[8] Potential future vehicles to use it: * Audi A4[9] * Audi A5[9] * Audi Q5[9] Deci cutia prima oara s-a pus pe BMW ulterior a renuntat si VAG la DSG si au pus si ei. Cu toate ca este o cutie exceptionala, nu este cea mai buna din lume. "(asa ca sa-ti bagi tu unghia-n gat :D)" incultule
    Atac la regi
  • "noua transmisie DSG " - noua cutie nu se mai numeste DSG, noua cutie cu 8 trepte este de la ZF si se numeste Tiptornic.
    Atac la regi
Pagina
12345...464748...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău