• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

gtrazvan

  • Membru din 04.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 653 in total
  • sa-l vedem in practica ce face
    OFICIAL: Volkswagen Polo GTI, mezinul gamei de performanta
  • Eu nu supot VAG si politica lor dar 1. VAG este mult peste Fiat (VW peste Fiat, Audi peste Alfa Romeo) 2. Cum poti sa vorbesti de devalorizarea unei masini dupa doar un an de la aparitie :))) nici nu gasesti MiTo cu peste 30 k de km :))) 3. Alfa 159 este all-round cea mia PROASTA masian din categoria ei, fiin surclasata clar si de A4 su de Seria 3 si ce C-Class incepand de al motorizari si terminand cu fiabilitatea. Alfa nu poate sa-si spele izmenele deloc, inca este in discutie supravietuirea brandului dupa ani intregi de pierderi si sustinere Fiat. "Lasand asta la o parte" cand VAG scoate o masina ok trebuie apreciata, mai ales ca se intampla rar.
    OFICIAL: Volkswagen Polo GTI, mezinul gamei de performanta
  • Trebuia sa comenteze un Bizon. Ai ajuns sa compari Fiat cu BMW :)))
    Fiat revolutioneaza motoarele mici: 0.9 litri, doi cilindri, 105 CP
  • Daca ai stii mecanica auto sau macar daca studiai ai fi stiut ca un motor turbo in regimuri joase este mult mai relaxat decat un aspirat pentru ca are un raport de compresie semnificativ mai mic. Plaja de turatie este destul de mare ca sa nu ai nevoie sa mergi nici subturat nici supraturat. Nu prea sunt multe motoare gandite sa tina peste 250 k de km intr-un regim dur de mers, dar majoritatea depasesc lejer km astia la o exploatare normala, nici motoarele aspirate nu tin mai mult intr-un regim alert de mers doar ca sunt putini care exploateaza motorul permanent in ritm alert si oricum cand masina asta o sa aibe 250-300 k de km si-a scos banii de mult si o sa fie 2000 de Eur. Pretul turbinelor scade de la un an la altul, cand o sa cada turbina o sa coste mult mai putin decat bagi in alte piese care se strica in general la o masina. Acum indiferent de motor, conteaza cum e proiectat, poate sa fie o ratare, poate sa fie o reusita, dar nu ca este turbo sau aspirat conteaza. Motorul actual de pe Subaru STI este cel mai prost motor al lor cu toate ca au trecut de la 2000 de cmc la 2500 cmc si a luat si premiul de best engine la aparitie.
    OFICIAL: Volkswagen Polo GTI, mezinul gamei de performanta
  • Pe nimeni nu mai intereseaza la o masina din clasa ei rezistenta unui motor peste 300 k de km, iar intretinerea pana la 150 k de km cel purin e aceeasi. Avantajele sunt urmatoarele: 1.Impozit si asigurare mai mici (sunt tari unde diferentele sunt chiar mari) si greutate mai mica - pe acre le-ai specificat si tu 2. Consum mai mic 3. Poluare mai mica 4. Posibilitate de tuning mai simpla si mai ieftina Turbina nu e o grija, normal tine cel putin 100 k de km si este de ajuns, o caseta de directie sau o pompa de servodirectie tot atat costa si sa dai 300-500 de eur la 100-150 k de km chiar nu este mult. Gandeste-te ca toate motoarele diesel actuale au turbina si nu este o asa mare problema. Mai gandeste-te ca 2,3 revizii la reprezentanta costa cat o turbina. Cine da 20 k de eur pe o masina de gen nici nu o tine pana sa-i cada turbina. Eu am dat exemple de motoare de serie, care s-au fabricat in masa si unele au facut chiar istorie. Numai bine!
    OFICIAL: Volkswagen Polo GTI, mezinul gamei de performanta
Pagina
12345...666768...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău