• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

gtrazvan

  • Membru din 04.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 653 in total
  • 1. Nu am sarit caars, am contrazis si argumantat. 2. O turbina de 550 de eur este chiar foarte ieftina. 3. 1.8 si 225 CP are vechiul TT si S3. 4. 2000 cmc si 260 CP avea Subaru acum vre-o 14 ani. 5. 2000 cmc si peste 200 CP aveau Lancia, Toyota si Opel acum vre-o 20 de ani. 5' Prin 2004 Mitsubishi a scos Evo VIII FQ400 - adica 2000 cmc si 400 CP - 200 CP/l 6. 2000 cmc si 23 CP avea GTI Edition 30 7. In afara de ultimul, au apucat 250 k de km si mai mult nici nu trebuie sa suporte fara reparatii interne iar o turbina pe al 100-150 de mii de km si-a facut viata. In final poti sa iesi din anonimat si iti faci un cont banal, sa-l iei pe LauCalin de manuta si sa mai aprofunadati domeniul auto, mai ales ca eu chiar am vorbit la subiect, am aparat un motor turbo din articol, tu in schimb ai fost un avocat foarte prost, cu aceeasi incultura auto si care chiar nu ai vb la subiect.
    OFICIAL: Volkswagen Polo GTI, mezinul gamei de performanta
  • Ce nu ai inteles tu este ca in cazul diferentialului asat de pe Polo daca incerci sa opresti o roata nu o sa poti, se numeste diferential cu autoblocant sau alunecare limitata.
    OFICIAL: Volkswagen Polo GTI, mezinul gamei de performanta
  • Ca nu ai cultura auto o demonstrezi inca o data si nu este nici pe de parte o jignire. Ce treaba are ce ai discutat cu mai multi posesori de VW :))) Motoarele de 1.8 - 225 CP, 2.0 - 240-265 CP nu au si nu au avut nici un fel de probleme in varianta stoc, iar tehnica este aceeasi cu cea de acum 20 de ani doar putin imbunatatita, nu este nici o minunatie. Nu este o turbina performanta, este chiar una normala, mica si ieftina.
    OFICIAL: Volkswagen Polo GTI, mezinul gamei de performanta
  • Fiabilitatea ti se pare indoielnica din lipsa de cultura auto, motoare turbo cu 120 CP/l se fac de 20 de ani fara probleme, iar pentru motor benzinar turbo, 120 CP/l este chiar relaxat. Masina este interesanta datorita potentialului de tuning si aprecierilor primite in variante mai slabe de putere.
    OFICIAL: Volkswagen Polo GTI, mezinul gamei de performanta
  • Mie mi-a placut de Audi in F1 apropo de BMW la Le Mans. acum pe mine putin ma intereseaza ce facastia in competitii, este total irelevant cu exceptia Subaru si Mitsubishi. Citroen au afcut de ani buni legea in WRC si pe masini de serie cel mai sportiv pana anul trecut era C2-ul :)) Nici unul din noi nu o sa-si ia nici vre-o masina de GT "LeMans" nici masina de F1 si nici masina de WRC. Si vorbind de diesel Audi inca trebuie sa taca, mai au nevoie de putere litrica si rafinament.
    VIDEO: Reclama pentru viitorul erou Audi in Le Mans - R15
Pagina
12345...676869...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău