1. Nu am sarit caars, am contrazis si argumantat.
2. O turbina de 550 de eur este chiar foarte ieftina.
3. 1.8 si 225 CP are vechiul TT si S3.
4. 2000 cmc si 260 CP avea Subaru acum vre-o 14 ani.
5. 2000 cmc si peste 200 CP aveau Lancia, Toyota si Opel acum vre-o 20 de ani.
5' Prin 2004 Mitsubishi a scos Evo VIII FQ400 - adica 2000 cmc si 400 CP - 200 CP/l
6. 2000 cmc si 23 CP avea GTI Edition 30
7. In afara de ultimul, au apucat 250 k de km si mai mult nici nu trebuie sa suporte fara reparatii interne iar o turbina pe al 100-150 de mii de km si-a facut viata.
In final poti sa iesi din anonimat si iti faci un cont banal, sa-l iei pe LauCalin de manuta si sa mai aprofunadati domeniul auto, mai ales ca eu chiar am vorbit la subiect, am aparat un motor turbo din articol, tu in schimb ai fost un avocat foarte prost, cu aceeasi incultura auto si care chiar nu ai vb la subiect.
Ce nu ai inteles tu este ca in cazul diferentialului asat de pe Polo daca incerci sa opresti o roata nu o sa poti, se numeste diferential cu autoblocant sau alunecare limitata.
Ca nu ai cultura auto o demonstrezi inca o data si nu este nici pe de parte o jignire.
Ce treaba are ce ai discutat cu mai multi posesori de VW :)))
Motoarele de 1.8 - 225 CP, 2.0 - 240-265 CP nu au si nu au avut nici un fel de probleme in varianta stoc, iar tehnica este aceeasi cu cea de acum 20 de ani doar putin imbunatatita, nu este nici o minunatie.
Nu este o turbina performanta, este chiar una normala, mica si ieftina.
Fiabilitatea ti se pare indoielnica din lipsa de cultura auto, motoare turbo cu 120 CP/l se fac de 20 de ani fara probleme, iar pentru motor benzinar turbo, 120 CP/l este chiar relaxat.
Masina este interesanta datorita potentialului de tuning si aprecierilor primite in variante mai slabe de putere.
Mie mi-a placut de Audi in F1 apropo de BMW la Le Mans.
acum pe mine putin ma intereseaza ce facastia in competitii, este total irelevant cu exceptia Subaru si Mitsubishi.
Citroen au afcut de ani buni legea in WRC si pe masini de serie cel mai sportiv pana anul trecut era C2-ul :))
Nici unul din noi nu o sa-si ia nici vre-o masina de GT "LeMans" nici masina de F1 si nici masina de WRC.
Si vorbind de diesel Audi inca trebuie sa taca, mai au nevoie de putere litrica si rafinament.
Ultimele comentarii
653 in total