• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

gtrazvan

  • Membru din 04.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 653 in total
  • in parte ai dreptare, dar doar in parte, nu prea ai inteles tu multe din sistemul ala x-drive si mai faci si parte din gloata care a gustat din rahatul servit de Clarkson fraierilor. Sistemul de pe X5 facelift este un x-drive de generatie 3 si este foarte performant, nu are nevoie de posibilitatea setarii tractiunii doar pe 2 roti dar nici nu este un off-roader, lipsindu-i REDUCTORUL de exemplu si o unghiuri de atac mai mari, etc.., dar nici nu a avut aceasta tinta, X5 este un SUV de asfalt foarte bun, Land Cruiser este un OFF--roader foarte bun. Problema articolului asta este lipsa de profesionalism a celor de la automarket care sunt mai buni la pictura probabil decat in domeniul auto si care nu prea au pus mana nici pe reviste de specialitate de s-au apucat sa faca comparatii stupide. Oricum incet incet ne mutam pe concurenta ca aici incepem sa ne saturam de aberatii si traduceri proaste. Mai nou am mai auzit ca o sa apara o concurenta mult mai bine documentata si mai bine profilata pe informatii, ar fi bine, asteptam ceva mai bun.
    ANALIZA: Noul VW Touareg versus principalii sai rivali
  • Si chiar putin ma intereseaza, fani Porsche sunt multi si vor ramane multi, faptul ca Nissan a scos o masina cu 40% mai ieftina care-l amnanca pe paine pe Porsche Turbo este de apreciat, mai ales ca la mai putin de 1 an de la inceperea productiei au rezolvat si problemele de "fiabilitate", ce legatura are nr. de bucati vandute, in 2007 Porsche vindea in sua doar 10% din cat vindea in 2008 si ce, in 2007 nu se numea Porsche? Daca Megane se vinde mai bine ca Civic sau Mazda 3 inseamna ca e mai bun sau ami performant??? Porsche 911 Turbo facelift ESTE INFERIOR din punct de vedere tehnic lui GT-R. 1. 4x4 mult inferior 2. repartitia maselor 3.Este mai puternic, mai usor si tot ia bataie pe pista, oare de ce? Sa nu intelegi gresit, imi place rau modelul cu facelift de la 997, e una din cele mai reusite masini, dar ultima lui generatie se bate cot la cot cu o masina mult mai ieftina care mai are putin pana la schimbarea cu una superioara (dupa cum a anuntat Nissan)
    OFICIAL: BMW M3 facelift
  • Nu aduan toate 911 (997) ca sunt multe rau si fara sens in comparatie, concurentul direct a lui GT-R este 997 Turbo care a vandut mai putin in SUA si nu m-as mira si in Europa.
    OFICIAL: BMW M3 facelift
  • ioane, plimba oaia, esti pe langa subiect. G-ul costa cam dublu.
    Luptatorul de sumo
  • Hahahahaha ce tara ne dai tu exemplu, Italia, probabil cea mai saraca si mai deprimata tara din UE :))))) In afara de grupul Fiat prea putini constructori sunt interesati de vanzarile lor in Italia spre deosebire de celeleate tari UE.
    OFICIAL: BMW M3 facelift
Pagina
12345...717273...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău