OFICIAL: BMW M3 facelift

De Iulian Cazacu
Publicat Sambata, 13.02.2010
BMW lanseaza in primavara aceasta faceliftul lui M3. Noul M3 va fi mai performant, dar si mai ecologic, gratie noii generatii a tehnologiilor EfficientDynamics.

Noul BMW M3 va fi lansat in primavara acestui an. Echipat cu un motor V8 de 4 litri si 420 de cai-putere conceput special pentru M3, noul model sportiv de la BMW este pe cat de performant, pe atat de eficient. Functia Auto Start Stop opreste automat motorul atunci cand masina nu se misca iar atunci cand soferul apasa acceleratia, motorul porneste din nou, fara intarziere. Astfel se reduc emisiile si consumul de carburant. Aceasta functie va fi folosita atat pentru cutiile de viteze manuale cu sase rapoarte, cat si pentru cutia de viteze cu ambreiaj dublu M Drivelogic. M3 este astfel, impreuna cu X6 ActiveHybrid si Seria 7 ActiveHybrid, unul dintre modelele care folosesc functia Auto Start Stop impreuna cu o cutie de viteze manuala robotizata.

Noile tehnologii EfficientDynamics, dotari standard ale noilor M3 Coupe, Cabriolet si Sedan,  si sistemul Auto Start Stop, reduc consumul cu pana la 8% si scad nivelul emisiilor noului model bavarez cu 24 de grame CO2 pe kilometru.

Cu noile masuri de ecologizare a lui M3 acesta ajunge acum, in versiunea coupe, cu motorul V8 si transmisia cu ambreiaj dublu la un consum de 11.2 litri la 100 km si 12.4 litri la 100 km cu transmisia manuala cu sase rapoarte. Aceleasi valori ale consumului sunt valabile si pentru M3 Sedan. La versiunea decapotabila consumul mediu ajunge la 11.5 litri / 100 km pentru transmisia cu ambreiaj dublu si 12.6 litri pentru transmisia manuala. Toate versiunile lui M3 vor respecta normele Euro 5.

Pachetul Competition, disponibil pentru M3 Coupe si M3 Sedan si accesoriile originale BMW dau clientilor mai multe posibilitati de personalizare. Pachetul Competition include suspensii care coboara garda la sol a masinii cu 10 mm, jante noi si sistemul EDC de control al suspensiilor, care include un mod Sport ce a fost creeat special pentru pachetul Competition si care este reglat in concordanta cu modificarile aduse sasiului si cu sistemul de stabilitate DSC.

via | bmwblog.com

Comentarii (35)

  • FRUMOASA
    si..........
    mai tare ca RS4.........
    sa sara TDI-sti......chiar daca o zic la misto,numa sa numi sara in cap.....
    16 29
  • De acord........DAR
    Ce problema au M3, RS4, C63 ( C62 de fapt ) AMG, Porsche 911 turbo, Audi R8, Corvette ZR, si alte super sportive, cred ca se numeste "Nissan GT-R" !!?
    26 14
  • Nissan GT-R
    Some say it doesn't obey the law of gravity, some say doesn't even obey time and can teleport from 0-100 km\h :)
    23 13
  • alexthebuldog
    m-power
    o frumusete de masina
    12 13
  • @ max2maximuss
    In Europa Nissan GT_R este un ESEC COMERCIAL
    Nissan GT-R este fara indoiala o masina de exceptie, dar din punct de vedere comercial este cel putin in Europa, un ESEC COMERCIAL . Europenii, mai traditionalisti din fire prefera sa plateasca mai mult pentru o marca cu pedigree . Cine are 80,000 euro pentru un Nissan GT-R, are foarte probabil 150,000 euro pentru un Porsche,Ferrari sau Maserati . Dovada o reprezinta vanzarile mai mult decat minuscule ale GT-R-ului in Europa, fiind surclasat detasat atat de Porsche 911 cat si de Ferrari sau Maserati .
    21 5
  • nissan gt-r
    Auzi ...cica nissan gt-r :)) mas2maximuss nu te mai lua dupa top gear .
    12 8
  • @@max2maximuss
    Incearca sa convingi un italian, un englez sau (mai ales) un neamt ca un 911 este mai bun decat un GTR. Nu prea cred ca vei reusi, in primul rand pentru ca in Europa, Nissan nu prea are o imagine buna. Daca ne referim la celelalte masini iti vine in minte alianta cu Renault.
    Incearca sa faci asta in Japonia sau in State si vei avea parte de o surpriza. Si este posibil ca cineva care are sa dea 80000 de euro pe un Nissan sa nu aiba 150000 pentru un Porsche (la banii astia e totusi o diferenta de 70 000 de euro-personal as prefera un GTR si un CLS de exemplu)
    9 7
  • Andrei.P
    @max ai mers vreodata cu GTR? Am mers eu cu el si in afara faptului ca e foarte rapida masina mi se pare chiar boring.. parca esti la PS3 .. nu e thriller ;)) In aceasi zi am am mers cu Maserati Granturismo S si chiar daca e mult mai slow decat GTR era mult mai fun.. sunetul motorului si senzatiile erau mult peste.
    7 6
  • @@ max2maximuss
    Noroc ca exista Logan care are vanzari si mai bune.
    Ce legatura are Maserati cu GT-R, e la distanta mare, Ferrari sa vedem ce face cu noul model, Porsche cu toate imbunatatirile de pe 997 Turbo se chinuie sa bata un GT-R cu 40% mai ieftin, M3 este in alta categorie asa ca cerelevanta are cometariul tau.
    Este departe de un esec comercial atat timp cat in SUA (principala piata de vanzari a lor) a batut la vanzari 977 Turbo si in 2008 si in 2009.
    Eu cred ca tu esti un esec in aprecieri si gandire.
    4 9
  • Cel putin in Italia, Nissan GT-R este un esec comercial
    Intrati pe www.unrae.it sa vedeti vanzarile masinilor noi sport si nu numai din Italia . In Italia, in luna ianuarie 2010 Porsche 911 este liderul segmentului sport cu 176 unitati vandute , pe locul doi gasim modelul Ferrari California cu 72 unitati vandute . In clasament mai intalnim Porsche Panamera (69 unitati), Maserati Granturismo (26), Ferrari 458 Italia (13), Maserati Quattroporte (12), BMW Seria 6 (10) si altii (95) . Nissan GT-R nu apare in acest clasament, avand vanzari de maxim 10 unitati vandute in luna ianuarie 2010 in Italia, fiind posibil totodata sa nu fi vandut vreun model . De precizat ca cel mai ieftin Porsche 911 este mai scump decat Nissan GT-R full-options, aceieasi situatie fiind si in cazul modelului Ferrari California . In Italia, GT-R este pe piata de aprox 6 luni .
    9 1
  • Andrei.P
    Sigur nu ai mers cu GT-R-ul, absolut sigur.
    Romanule palavragiu, Maserati este o jucarie slaba si fata de M3 nu are ce cauta in liga GT-R, Porsche, Ferrari.
    Daca cumva nu stiai Maserati (un vesnic falimentar tinut de Fiat in brate) este acum copilul mai mic a lui Ferrari
    7 12
  • @Vali
    Hahahahaha ce tara ne dai tu exemplu, Italia, probabil cea mai saraca si mai deprimata tara din UE :)))))
    In afara de grupul Fiat prea putini constructori sunt interesati de vanzarile lor in Italia spre deosebire de celeleate tari UE.
    4 12
  • Robert
    Porsche 911 se vinde mult mai bine decat Nissan GT-R si in SUA
    Nici in SUA, Nissan GT-R nu se vinde mai bine decat 911, Porsche vanzand in SUA de zece ori mai multe masini (911) decat Nissan (GT-R) in 2009 . Intrati pe urmatorul link pentru a vedea vanzarile Nissan GT-R din SUA de la lansare si pana in prezent : http://www.2009gtr.com/2010/01/one-year-of-sales-for-nissan-gt-r-in-us.html
    9 2
  • PT automarket!!
    in primul rand nu este un facelift!!!...este doar pachetul Competition Package!!!....informativa mai bine;)
    4 1
  • alexthebuldog
    BMW M-POWER
    nu inteleg de ce atatea discutii? este vorba de BMW m3 si nu este un test comparativ cu nici o alta masina,pe care voi le amintiti in comentariile voastre.
    11 1
  • m3 gtr ?
    aici se prezinta m3...GTR este net superioara si din alta liga...nu inteleg de ce le comparati...poate doar ca pret se apropie si in cazul asta mai adaugam un + la GTR...
    5 1
  • @Robert
    Nu aduan toate 911 (997) ca sunt multe rau si fara sens in comparatie, concurentul direct a lui GT-R este 997 Turbo care a vandut mai putin in SUA si nu m-as mira si in Europa.
    4 7
  • @ gtrazvan
    Robert
    Porsche a vandut in SUA in 2009 in medie 600 de Porsche 911 pe luna, din care aprox 180-200 de 911 turbo (coupe + cabriolet) . Nissan GT-R a vandut in SUA in 2009 in medie aprox 130 GT-R -uri pe luna (1534 in total) . Porsche 911 Turbo facelift nu mai este cu nimic inferior din punct de vedere tehnic lui GT-R, in 2010 cei de la Porsche anticipand o crestere a vanzarilor . Iar in Europa, cu exceptia Marii Britanii, vanzarile GT-R -ului sunt modeste . Ce am vrut sa subliniez este ca se vand mai bine decat GT-R modele de 911 de 340 CP, mai scumpe decat un GT-R , intarind ideia ca nu multi sunt dispusi sa dea 80,000 euro pe un Nissan GT-R, cu toate ca principalul rival (911 Turbo) costa 150,000 euro .
    7 2
  • Putin ma intereseaza
    Si chiar putin ma intereseaza, fani Porsche sunt multi si vor ramane multi, faptul ca Nissan a scos o masina cu 40% mai ieftina care-l amnanca pe paine pe Porsche Turbo este de apreciat, mai ales ca la mai putin de 1 an de la inceperea productiei au rezolvat si problemele de "fiabilitate", ce legatura are nr. de bucati vandute, in 2007 Porsche vindea in sua doar 10% din cat vindea in 2008 si ce, in 2007 nu se numea Porsche?

    Daca Megane se vinde mai bine ca Civic sau Mazda 3 inseamna ca e mai bun sau ami performant???

    Porsche 911 Turbo facelift ESTE INFERIOR din punct de vedere tehnic lui GT-R.
    1. 4x4 mult inferior
    2. repartitia maselor
    3.Este mai puternic, mai usor si tot ia bataie pe pista, oare de ce?

    Sa nu intelegi gresit, imi place rau modelul cu facelift de la 997, e una din cele mai reusite masini, dar ultima lui generatie se bate cot la cot cu o masina mult mai ieftina care mai are putin pana la schimbarea cu una superioara (dupa cum a anuntat Nissan)
    4 9
  • Victor
    @ gtrazvan
    Citeste review-urile din presa americana si nu numai cu 911(997) Turbo facelift si ve-i vedea ca singurul capitol in care GT-R sta mai bine este pretul . La aceieasi cilindree motorul Porsche este mai puternic si mult mai economic decat motorul Nissan . La fel, cutia PDK ( vechiul 997 Turbo avea o cutie automata cu 5 trepte de origine Mercedes, datand din 1995 ) este cel putin la nivelul celei de pe GT-R . Era normal ca un model aparut in 2008 (Nissan GT-R) sa castige un comparativ cu primul 997 Turbo (a debutat in 2004) . In 2012 vor debuta aproape simultan noile generatii de 911 Turbo (998) si GT-R . Va fi un adevarat duel al titanilor ! Insa, eu personal cred ca noul Porsche 928 echipat cu motor turbo va fi adevaratul concurent pentru GT-R . Ambele vor avea aceieasi configuratie tehnica, cu motorul in fata si cutia de viteze in spate . Porsche 928 va debuta in 2011, motorizarea turbo fiind disponibila de la inceput .
    8 2
  • Guess who's back , back again ?
    Cum ati ajuns cu discutia aici ?
    Nu ma vorbeste nimeni de M3 toată lumea vorbeste despre Nissan GT-R, ba se vinde ba nu se cumpara, are reputatie are reputatie proasta, ca in Europa ba in SUA de fapt in Atlanticul de nord ! OK !
    Nissan GT-R este o masina cu 4 locuri, cintareste 1,740 kg, si in mainile unui priceput a parcurs Nurburgring-ul in 7:26.70, ceea ce este mai rapid decat alte masini mai scumpe, mai usoare si chiar mai puternice, asa ca in raportul performanta, practicalitate, pret consider ca e o alegere buna, in plus nu trebuie sa fi fratele lui Ralf Schumacher sa obtii 90% din potentialul maxim al masini, adevrat pentru ultimi 10% trebue sa ai trecut in buletin FITTIPALDI sau FANGIO !
    6 0
  • Nissan nu a precizat pana in prezent ca face profit de pe urma lui GT-R
    Nissan nu a precizat pana in prezent daca face vreun euro profit de pe urma GT-R -ului . In momentul de fata, Nissan GT-R este principalul instrument de marketing al marcii Nissan, publicitatea pe care a dobandit-o marca japoneza dupa lansarea lui GT-R, echivaleaza cu sute de milioane de euro daca Nissan ar fi ales sa-si faca reclama in mod conventional in mass-media . Parerea mea este ca Nissan nu face profit cu GT-R, existand posibilitatea sa-l produca in pierdere, la fel ca Lexus cu modelul LF-A si VW Group cu Bugatti Veyron .
    7 1
  • @ Dan
    Te asigur eu ca pretul total de productie al unui Porsche este undeva pe la 40 %, restul este politica Porsche (VAG). Nissan au declarat ca nu au pret mare la GT-R pentru ac nu au scop imbogatirea cu acest model, au vrut sa scoata un model optim - profit minim Nissan - pret, performanta exceptionale pt. client.

    Si Porsche poate sa scoata 997 Turbo la acelasi pret dar e politica VAG, cumpara fraierii de ce sa dam mai ieftin?
    SA nu uitam : "VW Up: productia costa 900 de euro, pretul va fi de 9000 de euro!"
    3 6
  • @gtrazvan
    Mama da ce cunoscator esti
    1. In ce masura ne dai tu asigurari ca Porsche produce modele la 40% din pretul de vanzare? Esti cumva manager pe la ei? Nu prea cred, din moment ca habar nu ai ca Porsche nu face parte din familia VAG decat de cateva luni, deci chestia cu politica nu are nicio legatura.
    2. Sa intelegem ca toti clientii VAG sunt fraieri, nu? Deci am inteles, sunt cocalari, fraieri si prosti. Noroc ca avem printre noi cunoscatori ca tine care ne mai ridica media de inteligenta la nivel global.
    3. Daca esti suficient de batut in cap sa crezi o fumigena aruncata de niste ilustrii necunoscuti cum ca productia lui up costa 900 de euro, atunci de ce alte firme consacrate nu au creat o masina pe care sa o produca cu 2000 Euro si sao vanda cu 6000? (200% profit orice om de pe planeta asta ar vrea sa scoata).
    4. Daca tu consideri ca profitul pe un produs este egal cu pretul de vanzare minus costurile de productie, atunci iti doresc sa nu ai neinspiratia sa incepi o afacere.
    Mai citeste si tu cam in jurul carei cifre se invarte profitul unei companii auto. Nu tot ce zboara se mananca asa ca nu mai vorbi din auzite.
    8 2
  • gigibidon
    pretul corect
    Pretul final de vanzare al unei masini (indiferent de marca)este astfel: costul de productie +10%maxim profitul companiei + 20-40%adaosul celui de la reprezentanta(adaosul e mai mare la masinile mai scumpe care se vand in cantitati reduse)+ 19% TVA.Asa ca nu va mirati ca pretul de productie este jumate din pretul final....ca asa se intampla la toate firmele din lume:)
    1 0
  • autofan
    e a doua
    Ma Iuliane iar nu stii sa conjugi verbul a crea:))
    2 0
  • BMW POWER
    DA e foarte frumoasa si foarte tare . Am vazut ca BMW M3 GTS a avut un mare succes pentru ca toate cele 10 masini produse s-au vandut , M3 GTS care se bate de la egal la egal cu Audi R8 , dar cei de la BMW ar trebui sa scoata si un supercar mai repede .
    3 1
  • @ZZZ
    Eu cred ca este mult mai simplu calculul, o sa-ti explic mai pe intelesul tau:
    VW cu vanzari mai mici sau egale de curand cu Toyota (cunoscut pentru eficienta) a avut profit URIAS in timp ce Toyota a avut pierderi, de unde oare diferenta asta ATAT DE MARE !?.
    Daca tot de pricepi la vanzari ar fi trebuit sa stii si tu regula de aur, piata de vanzari se bazaeaza in general pe multa prostie si incultura, dezorganizare si nepasare si aici nu vorbim numai de masini vorbim de absolut orice. Sunt mai multe produse proaste decat calitative pe piata si se vand la fel sau mai bine datorita unei publicitati false dar eficente si asta valabil in orice domeniu, alimantar, IT, auto, etc.
    3 3
  • COMPLETARE
    Bun si vacinul ala pt. AH1N1, au halit vaccinul peste 1 milion de prosti la noi si alte zeci de milioane de prosti in restul lumii :)))) asa se vinde orice prostie, pe minciuna si reclama falsa, cultura si informarea te face sa alegi produsul corect.
    1 4
  • @ gtrazvan
    Cine-i opreste pe cei de la Nissan sa-si faca reclama adecvata ? Ar trebui sa-si restructureze masiv departamentul de marketing, nu de alta, dar pierderea din 2009 a fost de 2 miliarde euro !
    4 0
  • @ gtrazvan
    VW Group vs Toyota
    Pierderea imensa a celor de la Toyota vs castigul masiv al celor de la VW Group se datoreaza pietei americane care s-a prabusit in 2008, iar Toyota avea o prezenta foarte mare, VW Group avand o prezenta redusa pe piata din SUA . De cealalta parte, pietele unde VW Group este foarte puternic (Germania, China si Brazilia) au crescut foarte mult in 2008-2009 . Toyota plateste scump pentru ca si-a concentrat efortul in ultimul deceniu pe piata americana, in ultimii 10 ani, 80 % din profitul Toyota a venit din SUA .
    4 0
  • concluzii:
    daca vreau toyota ma mut in america.
    gtr e varza pentru ca nu se vinde.
    m3 va fi albastru.
    cocalarii nu au logan.
    3 0
  • Face-lift????
    cand? unde? cum? cine?

    pt jurnalistii auto e f simplu cand anunta astia de la bmw sau audi niste asa-zise face-lift-uri. pot sa puna pozele cu generatiile trecute, ca nimeni nu observa diferenta ...

    pui un led, schimbi un far, si hopa ... "noul" seria 3, sau a4
    1 0
  • Adryano
    m3
    sunt de acord caci la o "stire" care face reclama unui facelift al unui BMW se vb prea mult de Porche Nissan sau Maseratti/Ferrari ... si sunt de acord caci reclama e totul , nu neg caci GT-R e o masina foarte rapida dar lipsita de entuziasmul care ti`l poate oferii alte marci mai consacrete in Europa , nu conteaza doar viteza maxima atinsa ( cu un pilot , pe un circuit , ) cat mai conteaza si altele , ca ex ... Veyronul fiind de cel putin 6 ori mai scump decat un SSC Aero care de pat ca si viteza maxima atinsa este cu cateva mile mai mare pt ce-l de al doi-lea model dc? ... sa nu vb aiurea nici de Maseratti chiar daca nu e lider pe nici un segment fata de rivalii lui directi ca e un intretinut , in cazul asta am putea spune la fel de Bugatti ca e intretinutul lui VW ? ... anyway ... Veyronul e doar un moft al celor cu bani ...
    http://nepriveste.blogspot.com/2010/01/bugatti-veyron-mai-scump-de-intretinut.html compara intretinerea unui veyron cu orice concurent direct koniseg ... pagani ... si alte marci cunoscute de cunoscatori nu porche ferrari aston lambo si vezi oare merita pt 30-50-80 km/h in plus sa dai .... cat dai eventual sa`l ti ca achizitie , piese de muzeu
    1 0
  • Manolo_Blahnik
    asta nu este E92 LCI - este perfomance package...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru