• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

gtrazvan

  • Membru din 04.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 653 in total
  • Ca sa-ti arat ignoranta (ca sa nu spun altfel) demonstrati este facuta in al 4-lea meu comentariu la punctul 3, repet "3. Forta de frecare este = coeficientul de frecare înmulţit cu greutatea corpului. Daca ai un coeficient de frecare maxim 1 pe asfalt curat si cam de 0.2 pe zapada ca sa ai o tractiune dubla iti trebuie o greutate de 5 ori mai mare pe zapada decat pe asfalt si nu puterea motorului mai mare." Alegi o greutate la intamplare (1800 kg de exemplu) inmultesti cu coeficientul de frecare pe zapoada pe care ti l-am dat mai sus (~0.25) si aflii forta de frecare, iar normal cu cat forta de frecare este mai mare si forta de tractiune (in cazul de fata) este mai mare. Spre deosebire de mine care am performante notabile la matematica si fizica acum vre-o 23 de ani si tot banale si logice mi se par notiunile astea elementare de fizica, tu esti ala care ai trecut clasa cu un salam si 2 kg de zahar spaga la profesor ca altfel nu-mi imaginez. Chiar nu ti-e rusine ca nu ai stiut sa bagi 2 valori intr-o formula, una pe care ti-o dadusem pe tava si una in functie de masina aleasa? Dar am observat ca atunci cand argumentez un subiect tu sari imediat peste el si cauti carcota in cine stie ce cretinism.
    VIDEO: Cum scoti un Mercedes CL dintr-un sant
  • Ca sa-ti arat ignoranta (ca sa nu spun altfel) demonstrati este facuta in al 4-lea meu comentariu la punctul 3, repet "3. Forta de frecare este = coeficientul de frecare înmulţit cu greutatea corpului. Daca ai un coeficient de frecare maxim 1 pe asfalt curat si cam de 0.2 pe zapada ca sa ai o tractiune dubla iti trebuie o greutate de 5 ori mai mare pe zapada decat pe asfalt si nu puterea motorului mai mare." Alegi o greutate la intamplare (1800 kg de exemplu) inmultesti cu coeficientul de frecare pe zapoada pe care ti l-am dat mai sus (~0.25) si aflii forta de frecare, iar normal cu cat forta de frecare este mai mare si forta de tractiune (in cazul de fata) este mai mare. Spre deosebire de mine care am performante notabile la matematica si fizica acum vre-o 23 de ani si tot banale si logice mi se par notiunile astea elementare de fizica, tu esti ala care ai trecut clasa cu un salam si 2 kg de zahar spaga la profesor ca altfel nu-mi imaginez. Chiar nu ti-e rusine ca nu ai stiut sa bagi 2 valori intr-o formula, una pe care ti-o dadusem pe tava si una in functie de masina aleasa? Dar am observat ca atunci cand argumentez un subiect tu sari imediat peste el si cauti carcota in cine stie ce cretinism.
    VIDEO: Cum scoti un Mercedes CL dintr-un sant
  • Acum mai apare un Audi cu 300 CP si un cuplu motor de vapor de vre-o 500 000 NM - ANUNTATI.
    BMW Vision EfficientDynamics intra in productie in 2013
  • primata din Constanta
    VIDEO: Autocar critica noul BMW Seria 5
  • primata din Constanta
    VIDEO: Autocar critica noul BMW Seria 5
Pagina
12345...787980...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău