• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

hoyad

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 253 in total
  • Probabil ca disparitia testelor din F1 are legatura si cu capacitatea unor piloti care puteau prin experienta, sa forteze dezvoltarea monopostului in astfel de teste, iar ultimul mare "mag" care a reusit acest lucru pentru o mare perioada de timp a fost Michael Schumacher ! Am lasat pe planul secund motivatia oficiala pentru care s-au scos aceste teste si anume ca erau prea scumpe si trebuiau reduse cheltuielile in cadrul echipelor (faimosul barem de 50 milioane euro, la care nu erai penalizat si despre care nu stiu in ce masura se mai aplica acum...). Nu mai vorbesc despre cum FIA a incercat sa opreasca Ferrari si implicit pe M. Schumacher sa castige in continuare, gasind o "gaselnita" prin impunerea unui singur set de pneuri in cursa si Bridgestone nu a fost capabila atunci sa realizeze un pneu de o asemenea rezistenta in cursa, asa cum a reusit Michelin, astfel Renault a avut o sansa extraordinara de a castiga - iar cand s-a schimbat acest regulament plin de ineptii, Renault-ul a "parcat" pe dreapta in F1... Oricum Michael Schumacher este si sunt convins ca va si ramane unic in F1, prin performantele realizate ! P.S. Puteti sa aflati mai multe despre cariera lui M.S. "ruland" cel putin pe "pista" de la Wikipedia...!
    Schumacher dezvăluie că şi-a pierdut bucuria de pilota
  • Iti dau dreptate in legatura cu regulamentul, este frustant sa te apropii in curse de primele pozitii ale clasamentului (sa cumulezi puncte oarbe/nevazute "la general") si sa nu prinzi Marea Finala, desi daca ai contabilia constanta ai descoperi altceva. La inceput cand am citit regulamentul am avut o parere pozitiva, dar acum mi-am schimbat parerea in negativ, deoarece nu poti sa concurezi ca si cum "impusti" echipa in fiecare etapa, uneori trebuie sa-ti folosesti strategia pentru o competitie indelungata, asa cum este si in realitate, ce ar insemna sa concureze Vettel cu el insusi in ultima etapa ... ? Sau pentru un motiv asemanator nu a avut de castigat varianta lui Bernie Ecclestone cu premierea pilotilor cu medalii si nu cu puncte ! In Formula 1, managerii precum Horner, Whitmarsh, Brawn sau Domenicali isi conduc echipele pe intregul an competitional si nu doar pentru cate o cursa... Probabil la anul vom avea un alt regulament in F1CHAMP... :))
    F1 Champ: Câştigătorii etapei a patra
  • In enumerarea de mai sus uitasem cel mai important "premiu": MEDALIA ! Le multumesc tuturor userilor care au transmis felicitari, dar pe crismar si ally_great am avut placerea sa-i cunosc personal la unica intalnire realizata de staff-ul Automarket acum cativa ani in urma...
    F1 Champ: Câştigătorii etapei a patra
  • Multumesc pentru felicitarile adresate userului meu si sansei de a intra in Marea Finala..., dar sper sa nu fie ultimul... :)) Mi i-am dorit pentru cursa pe Schumacher si Rosberg si ei m-au rasplatit... :)) Pentru ally_great (careia i-a fost de curand si ziua de nastere) am doar un mesaj: nu renunta !!! Glumesc, stiu ca ally nu va renunta, dar este asa de greu sa intri in TOP 5... Sa nu uit nici "echipa" crismar cu aceeasi urare: sa ne "revedem" in Finala ! :)) P.S. Totusi nu sunt multumit cu locul 4, deoarece nu am castigat TRICOUL din 2011...! Din acest MOTIV trebuie sa continui sa castig !
    F1 Champ: Câştigătorii etapei a patra
  • Ce compozitie de pneuri au folosit pilotii in turul final din Q3 (nu stiu daca Massa a fost cronometrat in Q3) ?
    Vettel va pleca din pole position în Marele Premiu al Turciei!
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC KIA Cee'd Sporty Wagon
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău