• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

hoyad

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 253 in total
  • Un link live bun, fara alte instalari de softuri, se gaseste aici (sectiunea Formula 1) : http://www.vipstand.me/
    Australia, antrenamente 2: McLaren domină sesiunea
  • Link live se gaseste aici (la sectiunea Formula 1) : http://www.vipstand.me/
    VIDEO: Logistica din spatele unui Mare Premiu de Formula 1
  • Automarket a ramas singurul site romanesc care gestioneaza un concurs de Formula 1, dupa "defunctul" F1Xtrem.ro (care a avut parca 2 editii intre anii 2004-2005) si care a evoluat bine in acest timp (ar mai ramane doar sa-si evalueze premiile de etapa - cu ajutorul sponsorilor - si astfel ar tinde catre "perfectul absolut"...:)) La multi ani !
    FEATURE: Istoria F1 Champ, singurul manager de Formula 1 din România
  • S-a realizat imbunatatirea regulamentul..., oare ar mai fi ceva de ajustat ?
    A început F1 Champ 2011! Câştigă o experienţă unică în paddock la Spa!
  • Am "cugetat" mai mult asupra punctelor acordate primilor 5 useri ai fiecarei etape si deja cred ca ar fi fost mai buna o varianta cu un punctaj mai mare, chiar dubla, astfel incat cei care vor patrunde de mai multe ori in TOP 5 (si nu vor fi prea multi...) sa aiba un "sprijin" mai consistent. Vis-a-vis de regulament, as dori o clarificare la faptul cum vor fi punctati in cursa pilotii si implicit echipele de care apartin, care nu se califica (fiind descalificati) in cursa datorita timpului mai mare de 107%, obtinut in calificari. Voi primi probabil raspunsul ca daca nu se selecteaza acesti itemi pentru cursa, nu va insemna nimic, adica nici nu se puncteaza si nici nu se depuncteaza. Ar fi bine, dar exista un dar...si anume ca pentru un pilot ce nu termina cursa (sau a minim 90% din tururi), va fi depunctat cu 100 puncte, in timp ce pentru cel care nu este calificat pentru cursa, nu se scrie nimic in regulament. Consider ca ar trebui depunctat mai aspru decat cel care nu termina cursa ! Aici cred ca trebuie explicat sau imbunatatit regulamentul concursului. In alta ordine de idei, cred ca ar fi fost mai "exploziva" aparitia a 3 grupe de cate 4 echipe (in loc de 2 grupe a cate 6 echipe), astfel incat sa te puna pe "jar" alegerea itemilor pentru cele 5 evenimente ale unei curse... P.S. Premiul alocat cu "produse" Red Bull, in ce va consta, deoarece nu prea se intelege din imaginea prezentata (sau poate este vorba de cateva baxuri cu licoarea aceea care te ridicaaaa si-ti da aripi...:)) !?) Pacat de faptul ca nu se premiaza la premiile de etapa, cu premii mai generoase in bani...., dar asta este.
    A început F1 Champ 2011! Câştigă o experienţă unică în paddock la Spa!
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC KIA Cee'd Sporty Wagon
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău