• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

hoyad

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 253 in total
  • "Chiar imi place, imi place, place, place...!" Interesant regulament, plin de nepravazut pana la final..., dar care lasa mai multe sanse celor ce vin de pe locurile inferioare. Este bine sau nu, ne vom da seama ... in ultima etapa !
    A început F1 Champ 2011! Câştigă o experienţă unică în paddock la Spa!
  • Stimati administratori si colegi de "suferinta", am de facut urmatoarele propuneri si remarci pentru a deveni si a ne dezvolta aptitudinile ca adevarati manageri F1: 1. Pentru motivul ca trebuie sa aratam cat de buni manageri suntem, consider ca nu isi au rostul niciun fel de punctaje obtinute din pariuri. 2. Sunt de parerea introducerii celei de a treia grupe la echipe, astfel incat cele trei grupe rezultate sa aiba cate 4 itemi in lista si in acest fel sa fim obligati sa gandim mai atent aranjarea acestora pe parcursul celor 5 evenimente (asa cum este ultima grupa de piloti, unde sunt doar 4 la 5 evenimente). 3. Punctajul acordat pentru piloti in cursa (si implicit pentru echipe) sa fie proportional cu punctele acordate in realitate de FIA, adica pentru primul loc: 25xindice, locul 2: 18xindice, locul 3: 15xindice, s.a.m.d., iar pentru pilotii de la locul 11 in jos fie respecta o proportie egala intre locuri. Tot la fel se poate genera un algoritm si pentru calificari, in care sa fie evidentiate cele 3 sesiuni intermediare de calificari, in timp ce pentru cele 3 sesiuni de antrenamente sa se respecte acelasi algoritm de punctare proportional cu locul ocupat de piloti. Deci indicele trebuie sa fie diferit pentru fiecare tip de actiune: antrenamente, calificari si cursa si valoarea lui sa permita alocarea unui minim de puncte pentru ultimul pilot/loc (acest lucru se intampla si in prezentul regulament, dar nu cu proportia din realitate). Consider ca acest set cu algoritme diferite de a se puncta, va fi mai competitiv, generand rasturnari in clasamentul F1 Champ, totul devenind mai spectaculos, la fel cum s-a intamplat in acest sezon in Formula 1 cu Alonso care a avut sansa de a castiga competitia. 4. Pentru pilotii titulari care nu participa in primele 2 sesiuni de calificari, fiind inlocuiti cu rezervele/pilotii de teste, dar carora nu li s-a anuntat din timp inlocuirea de catre FIA, sa li se acorde un punctaj fix si nu punctele primite de rezerva sa, iar in cazul in care se stie ca pilotul nu participa la evenimentul respectiv, atunci este de datoria noastra de a nu-l selecta. 5. Se mai poate puncta suplimentar cel mai scurt pitstop. 6. Sa se depuncteze echipele (eventual si pilotii sau doar pilotii cu probleme) care au probleme pe parcursul etapei si sunt nevoite sa-si schimbe motoarele si poate se extindem si la cutii de viteza, cu alte cuvinte ceea ce sanctioneaza si FIA. 7. O mai buna organizare la vizualizarea link-urilor proprii Automarket ce privesc pilotii si echipele F1, pentru a avea posibilitatea rapida de a afla ce s-a scris in ultimele 5-10 "stiri" si cel mai simplu este ca aceste legaturi sa fie realizate la sectiunile in care sunt prezentati pilotii si echipele. 8. Fara reclama la sectiunea din site ce priveste alegerea pilotilor si echipelor ! 9. Premiile pot deveni mai numeroase pe etapa si la final, dar si mai "generoase". Consider ca se pot premia cel putin primii 5 useri pe etapa (podium + 2 mentiuni) si 25 useri la final (podium + 7 mentiuni + 15 premii obisnuite) si in plus diferentierea premiilor intre primii 3 useri la etapa si final. Pentru premiile de etapa se pot acorda castigatorilor "medalii" cu efigiile stilizate ale cursei respective (pot indica Imprimeria nationala care poate rezolva aceasta "problema", dar sunt convins ca sunt si alte firme ce pot sa graveze cu laser in diferite metale), iar celorlalti tricouri sau sepci inscriptionate cu logo-ul Automarket. Sugestie la culoarea tricoului, evitati cat mai mult albul si extindeti marimile cu S si XXL (personal nu am intrat in niciun tricou castigat pana acum, chiar daca sunt multe), deasemenea cele mai bune calitativ au fost cele din primii 2 ani (cele negre), deoarece erau marca Fruit of the Loom. Daca aveti o finantare mai sustina, puteti sa mariti si sa extindeti valoarea premiilor in bani (cu toata criza cred ca se poate premia la nivelul primului an 2007). 10. Excursie de 2 persoane pentru castigatorul F1 Champ 2011 (de preferat Turcia fata de Ungaria, daca nu se poate mai bine...) si ceva mai "palpabil" pentru ceilalti 2 useri ai podiumului de final. P.S. Suplimentar fata de "manageriatul" F1 Champ, as dori infiintarea unei camere de "chat" pentru cei care vor sa-si citeasca sutele de ineptii scise in mesajele postate pe sectiunea de stiri ! Sper ca am punctat ceea ce mai interesa si sper sa regasesc cateva din propunerile mele in noul regulament F1 Champ 2011, oricum sunt convins ca vor mai exista postari pe construirea viitorului regulament, in principiu coloana vertebrala ramane aceeasi ca cel din acest an, care a schimbat in bine concursul. Sa auzim numai de bine.
    Ajută-ne să îmbunătăţim managerul F1 Champ în 2011!
  • Bravo tuturor userilor, dar mai ales primilor 10 ! Acum astept un nou an si o noua competitie, in care sa o iau de la capat in lupta pentru a castiga ! Este loc de usoare schimbari in regulament, dar si la premieri (poate se va pune in practica ideea de medalii pentru castigatori...).
    Koteles Attila (alonso_x) a câştigat F1 Champ 2010 şi pleacă la Hungaroring!
  • Vom avea o competitie mai puternica anul viitor, dar sper sa se modifice si premierea de etapa si chiar cea finala (sa se revina la excursia de 2 locuri in Turcia). Respect pentru castigatori de etapa si de final !
    F1 Champ: Câştigatorii etapei a 19-a
  • Am fost dezamagit crunt in final de Alonso (mai ales pentru gestul nesportiv adresat lui Petrov) si desi il doream sa fie campionul mondial in 2010 (prin prisma ca era pilot la Ferrari), acum ma bucur pentru Vettel, care pana la urma a reusit sa castige. Felicitari campionului ! P.S. Ce s-a intamplat cu link-ul http://formula1.automarket.ro ? De unde aflam cine este "premiantul" F1 CHAMP ?
    Vettel a câştigat la Abu Dhabi şi a devenit campion mondial!
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC KIA Cee'd Sporty Wagon
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău