• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

hoyad

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 253 in total
  • V-am trimis pe mail ce observ eu acum. Va multumesc si imi pare rau de neplacerile create administratorilor.
    Massa si Alonso, favoritii lui Villeneuve
  • Acest text a fost scris pe blog inaintea inceperii Formulei 1. Cititi-l si putei sa mai comentati pe seama lui... "Este bine ca s-a redus numarul punctelor ce pot fi pariate ! Daca nu se mai poate elimina aceasta optiune, atunci cred ca ar fi bine sa se calculeze teoretic ponderea punctelor posibil acumulate din pariuri astfel incat sa nu depaseasca 20% din numarul maxim teoretic ce poate fi acumulat de un user. De ce va spun acest lucru ? Pentru ca, spre exemplu inaintea startului sesiunilor de vineri (Q3+Q2) cel mai ridicat punctaj acumulat de un user a fost 427 (de Horted - cinste lui !)… In urma acestor 2 sesiuni si a sesiunii de calificare, probabil se poate ajunge la 2000- 2300 (intr-un ipotetic caz fericit…). In urma cursei se mai pot aduna inca 1500 puncte si probabil castigatorul ar putea strange intre 3000i 4000 puncte… (nu am calculat la “sange” posibilitatile improbabile de a avea aceste puncte, dar teoretic asa ar trebui sa fie, daca nu chiar mai multe puncte acumulate…). Atunci de ce sa lasam ca sa paota fi pariate 200 puncte ? Spre exemplu “cineva” poate paria pe abandonul primului (sau a unuia din primili piloti) 100 puncte si daca se intampla abandonul va primi “bonus” 100×20=2000 puncte… Sa nu uitam ca mai are o rezerva de 100 puncte ce poate fi pariata la o alta rubrica… de unde mai poate aduna teoretic alte cateva sute de puncte… Deci in total putem avea maxim 2500 puncte stranse din pariuri si nu cred ca mai conteaza faptul ca nu a colectat puncte zilnic din stiri (de unde au fost stranse - spre exemplu acum …doar 427 puncte) ! Se va observa dupa aceasta etapa ca s-a gresit dandu-se atatea puncte spre a fi pariate (la inceput, in regulamentul initial, se puteau paria toate punctele ce se acumulau in acea etapa…!). Cred sincer ca 100 puncte vor fi suficiente pentru pariuri !!! Oricum ar fi pentru aceasta etapa trebuie sa pariem aceste 200 puncte…si sper ca sa le iasa pariurile tot celor care au acumulat puncte traditional (ca anul trecut) ! Bafta si pe curand !" Voi revenii cu exemplul meu personal.
    F1 Champ: Castigatorii etapei a doua
  • Deoarece defectiunea in sistem a aparut in apropierea afisarii ultimei stiri, este cazul sa se nu puncteze ultima stire ! Nu am reusit sa-mi fac una din schimbari in echipa in acele momente.
    Red Bull risca exluderea din MP al Malaeziei
  • Deoarece defectiunea in sistem a aparut in apropierea afisarii ultimei stiri, este cazul sa se nu puncteze ultima stire !
    F1 Champ: Useri exclusi din concurs
  • Solicit primirea de lamuriri pentru faptul ca nu-mi pot accesa echipa !
    F1 Champ: Useri exclusi din concurs
Pagina
12345...434445...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC KIA Cee'd Sporty Wagon
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău