• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ildottore

  • Membru din 10.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 137 in total
  • sincer sa fiu cred ca ham nu a avut nici o vina. massa a incercat depasirea in momentul franarii (mult prea tarziu facuta) si a iesit acrosajul. vina lui ham e ca nu s-a uitat :) dar in rest cred ca 50% la amandoi e vina. si FIA a procedat corect nepenalizand pe nici unul. button cu vettel in startul cursei? unde e massa sa comenteze si acel mic incident? asa ca sa taca si sa plece de la ferrari pentru a lasa o alta varianta mai buna pentru domenicali and Co.
    Massa: "FIA trebuie să ia măsuri împotriva lui Hamilton"
  • daniel fa ceva si corecteaza textul: "Cred că Red Bull vor fi puternici, dar vom munci din greu. Vom continua să dezvoltăm monopostul şi vom încerca să fim cât mai puternici posibil acolo. Ştim că vrea poate juca un rol la Suzuka. Se pot întâmpla multe lucruri, dar vom încerca să fim cât mai rapizi şi vom încerca să câştigăm cursa", a mai precizat el. vom vom vom plus..... stim ca vrea poate juca....sarba ce? aveam pretentii de la tine. daca n ustii sa traduci un articol lasa pe altii. :))
    McLaren vrea să amâne petrecerea Red Bull
  • de cand schumi a parasit calutul cabrat, echipa a inceput un usor declin anual. poate ca in 2012 va scoate intr-adevar o masina frumoasa ca de obicei dar ca performante nu vad mari realizari. nu are cum sa fie competitiva cand redbull e in ascendenta de vreo 2 ani incoace iar mclaren e mereu acolo sus :)
    Ferrari lucrează la "turaţie maximă" la monopostul pentru 2012
  • imi asum vina de la 94 la 96. eroarea mea. pacat de sacrificiul placerii.
    Schumacher neagă intenţia de a se retrage din Formula 1
  • parerea mea e ca ar trebui sa se retraga (sa nu mai revina). de ce? simplu: nu are ce sa mai demonstreze si decat sa se faca de ras an de an, mai bine pas acu pan nu incepe sezonul 2012. are titluri destule, financiar sta excelent, nu vad rostul. faza cu placerea de a concura e cam expirata. la un moment dat pe langa varsta apr si alte complicatii ale organismului. e de apreciat ce a facut pentru formula 1 dar situatia e similara cu cea a generatie de aur din fotbal. nu poti sa tragi de un om sa iti cladesti imperiul pe umerii sai. fiecare generatie cu oamenii sai providentiali. schumi ar fi trebuit sa se gandeasca serios cand a intrat in hora ca varsta si experienta nu mai fac fata la noile cerinte si plus de asta sunt tinerii care doresc sa se afirme sa iasa din umbra sa. ca o paranteza: daca va continua ar trebui cei care nu si-l mai doresc in F1, sa astepte si sa aibe rabdare cu el : a preluat ferrari in `94 cand era de mijlocul clasamentului si pana in 2000 a muncit la ea ca apoi sa rupa gura la toti. acu daca va reusi si la mercedes acelasi lucru e de admirat si de asteptat. vom vedea.
    Schumacher neagă intenţia de a se retrage din Formula 1
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău