• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ingerulol

  • Membru din 19.10.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 230 in total
  • Van der Acker e tare de tot . Clio IV arata superb , Kadjar si restul gamei se arata din ce in ce mai bine . Cireasa de pe tort este Talisman (parerea mea) care arata superb , iar in varianta Break distruge aspectul teutonilor .
    Renault Alaskan Concept anunță un viitor model pick-up în gama constructorului francez
  • Am uitat sa precizez - problemele au aparut dupa 17ooo si apoi la 20000 - deci e grav - poate a avut al meu ceva probleme , dar ziceau ca au mai avut "din astea" . Am avut inainte 1.6 MPi GPL (Ph2) din fabrica si pana la 11oooo cand am vandut masina nu am avut probleme in sau afara garantiei . Ei fac masini bune , doar ca au ajuns sa fie cam scumpe pentru un low-cost . Plus ca in majoritatea timpului sunt singur in masina o sa cumpar una mai mica si mai frumoasa la aceiasi bani .
    Dacia a produs la Mioveni motorul 0.9 TCe cu numărul 500.000
  • Pirelli momentan doar aplica ordinele babacului - insa Michelin ar aduce performante mai bune si suspans ridicat . E F1 , trebuie sa concureze la maxim- nu trebuie sa gestioneze pneuri (poate asa - 1-2 tururi pe final de stint , dar nu toata cursa) . Michelin demonstreaza ca poate , are competitii majore la care ia parte . Pe vremuri aveam Bridgestone si Michelin si era show maxim .
    Michelin vrea să profite de problemele Pirelli: "Pneurile ar trebui să reziste două treimi de cursă"
  • Au uitat sa precizeze ca ERS-ul functioneaza prost, atunci cand o face , recuperarea energiei este sub nivelul concurentei (cam 50%) (deci poate Arai are dreptate , dar se refera doar la unitatea de combustie nu la ansamblul grup) . Adica degeaba tu scoti din 1.6 V6 - sa zicem 625CP si Renault scoate 600 CP, dar la roti Renault trimite vreo 770 CP si tu vreo 680 CP. El a facut o afirmatie si voi ati preluat-o mot-a-mot . A zis ca "motorul cu combustie este mai puternic decat cel Renault ,dar mai slab decat Merz si Ferrari" . De ex. greii se invart la cifre de 800 - 820 CP per ansamblu - daca nu mai mult . Dar lasa , bine ca au cel mai bun pilot din grila - a facut cursa vietii :))))) Locul 13 - isi aduce aminte de momentele cand era tanar si concura pentru Minardi .
    Honda susţine că are un motor mai puternic decât Renault
  • Nu l-ati pus pe Qashqai - mai mare si mai ieftin decat pleava de acolo ! Cu putin noroc si discount-uri intra si Kadjar 1.2 TCe . Era 18800 cand am trecut pe la Reno`.
    Prețuri Honda HR-V în România: cel mai mic SUV al japonezilor pleacă de la 21.000 de euro
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Cu volan , pedale , 4 roti
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Cu alt fel de volan , alte pedale , alte roti
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău