• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ingerulol

  • Membru din 19.10.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 230 in total
  • Motorul discordiei e de 1.6 DDis ma . E de fapt 1.6 MJet . Ce-i drept nu foarte performant . 1.6 TDi era mai rafinat , dar cu siguranta la fel de nefiabil .
    Suzuki și Volkswagen au dizolvat în instanță alianța semnată în 2009
  • Mda ... foarte bun .... insa dupa 20000 km deja sunt la a doua schimbare de distributie (in garantie). De fiecare data , fulia de la alternator , pica imediat ce dau jos curea/lant ce dracu` e (ca unii zic intr-un fel , altii altfel). Ma deranjeaza ca daca ei ponteaza 4.5h de munca la lucrare , automat masina mea sta acolo 4.5h "in cap" chiar daca ei lucreaza la ea doar 2h . Isi iau pauza , revin , se mai plimba , se mai uita la ea . Am dat semnatura ca accept lucrarea , nu e obligat sa ma tina atatea ore - o tampenie . Se mai mira lumea ca-si cumpara SH-uri (in momentul de fata un Sandero DCi e mai scump decat Clio DCi si altele mici .
    Dacia a produs la Mioveni motorul 0.9 TCe cu numărul 500.000
  • Sau Sebastian Buemi , daca aduce sponsori . Sunt rapizi si talentati . Nu stiu totusi cu ce va veni Renault in 2016 , dar cu siguranta nu cred ca va da pe nimeni pe spate . Au furat tehnologie si informatii de la Mario Ilien insa mai devreme de 2017 nu poate fi implementat .
    Renault va cumpăra 65% din Lotus, iar Alain Prost va deţine 10% din acţiuni
  • Vai cum arata . Zici ca i-au facut Tuning in Ferentari . Avand in vedere ca versiunea actuala costa 13000 (1.2 84 Highway - full) si 11100 (1.2 Comfort - e baza la ei - este varianta cu imitatie de butoane), nu vad cum ar putea pentru mizeria asta kitsch-oasa sa plateasca cineva un minim de 15000. Clio RS si Polo GTI sunt de pe alta lume in raport cu ea .
    Hyundai i20 N Sport: primele imagini și informații ale variantei sportive a subcompactei
  • Tipic reducerii de costuri . O robotizata costa in practica foarte putin si are o fiabilitate (mecanismul in sine limitata cam la 5-7 ani utilizare de oras si 200000 km) . Ar trebui sa coste foarte putin in raport cu una clasica . Daca optiunea va fi mai mult de 1000Eur nu merita , mai ales ca de exemplu atat Opel cat si PSA aduc cutii robotizate pentru intre 300 - 800Eur pe masinile lor . Eu le numesc pseudo ambreiaj , iar in oras sunt foarte ok . Pierzi la demaraje , insa este decenta pentru oricine . Sa nu va aud cu comentariile de genul - automatele sunt pentru femei sau ca altfel mesteci tu in cutie ca inseamna ca nu ati evoluat de la cataratul in pom . Bravo Dacia - sa vedem cu ce pret .
    Dacia introduce o transmisie automată pentru Logan, Logan MCV, Sandero și Sandero Stepway
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Cu volan , pedale , 4 roti
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Cu alt fel de volan , alte pedale , alte roti
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău