• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ingerulol

  • Membru din 19.10.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 230 in total
  • Se vede ca echipa este condusa de o femeie ... feminitatea in adancuri este la mare nivel , si considera egalitatea de sanse , cu toate ca Susie nu prea are experienta pentru teste si feedback . Asa a fost si cu Monisha Kaltenborn de la Sauber ... viseaza numai bani si nu stie cum sa managerieze corect ... macar Claire l-a avut pe tac`su Sir Frank alaturi sa-i spuna ce si cum (Peter Sauber in schimb se retrasese si a revenit cand era jale) .
    Susie Wolff, promovată ca pilot de teste la Williams în 2015
  • Pentru efortul si banii oferiti de tine , eu am platit subscriptie pe sezon la Skysports uk si am vazut marile premii comentate la nivel extraordinar ! Imi pare rau ca nu mai e transmisa F1 pe Digisport , pentru ca primele transmisii pe care le-am vazut pe Dolce mi s-au parut slabe calitativ , cu un staff foarte bun dar nepregatit pentru asa ceva , neprofesionist ! Atunci am realizat ca vreau sa vad cu adevarat F1 iar cei de la Sky si BBC ofera subscriptii online (2.4Lire/cursa) (sau 24Lire tot anul)
    Formula 1 în 2014: Cum (nu) am văzut cursele în direct pe internet pe Dolce TV şi Telekom TV
  • Bai daca se da drumu` la dezvoltare personal nu ma intereseaza cine / ce / cum , insa F1 ar trebui sa fie crema , extremul dus la maxim , totul gandit , nu ingradit ca acum ! Directia in care se indreapta acum Formula 1 nu este corecta . Aduceti-va aminte cum era Williams prin 92 cu suspensii reglabile si posibilitatea de a lua viraje cu 180 kmh , era palpitant , scanteile aprinse de la contactul placilor inferioare samd ... Eu personal vreau spectacol , nu consum , si nici economie de costuri ! M-am uitat la a 2-a etapa de ePrix si a fost fenomenal , indiscutabil mai palpitanta decat mizeria numita F1 in zilele noastre . In rest ma bucur pentru Hamham ca a castigat un titlu foarte muncit .
    Arrivabene, numit şef la Ferrari datorită relaţiei cu Ecclestone şi a influenţei sale politice
  • Ma uitam la calificari de la camera frontala Williams , si aripioarele deportante de pe aripa fata se miscau vizibil cativa centimetrii si chiar ma intrebam daca e legal ... cica ar fi ... cumva. .ca nu sunt descalificati
    Vettel şi Ricciardo, excluşi din calificări pentru încălcarea regulamentului tehnic
  • Sa nu cumva sa-i cedeze motorul lui Ham ... ca saracu` a muncit la maxim pentru titlul asta bine-meritat si vine Nico lae asta sa zica ca are nevoie de ajutor ! Mars ma ... munceste
    Rosberg: "Am nevoie de ajutorul lui Hamilton pentru a câştiga titlul"
Pagina
12345...282930...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Cu volan , pedale , 4 roti
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Cu alt fel de volan , alte pedale , alte roti
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău