• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jul1974

  • Membru din 19.02.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 13 in total
  • E adevarat va RBR au un avantaj dar de anul viitor o sa fie un pic altfel regulamentul ramane cam acelasi cu diferenta de la silverstone cind au fost eliminate sistemele de evacuare Ferrari au stat cel mai bine fara acest sistem, RBR poate veni cu inovatii cand se schimba motoarele si regulamentul dar esista un daca, amintitiva ce probleme au avut Renault cand au schimbat ceva la motor=mari probleme de fiabilitate, la Ferarri e mai greu cu fiabilitatea sa aiba probleme nu prea se intampla la ei, mai degraba la RBR si McLaren
    Lauda: "Vettel poate depăşi recordurile lui Schumacher"
  • de acord cu tine. anul trecut a avut o sansa uriasa sa fie campion si a ratat, la fel Massa in 2008, unii nu sunt meniti pur si simplu sa fie campioni, iar altii au parte de un noroc teribil, Kimi in 2007 avea nevoie inaintea de cursa din Brazilia de victorie, Massa pe locul doi, etc. si toate sau intamplat exact asa, in 2008 massa trebuia sa castige si hamham sa termine pe 5 dar sa dat la o parte Glock in ultimul viraj si a castigat hamham. in 2009 veber ere cat pe ce sa cistige la fel ca si alonso, dar vetel creditat cu sansa a 3 a castigat asta e viata, unora le iese tot altora nimic.Massa acum si dupa accident nu se mai regaseste, masina e si cam slaba, Webber la fel dar el are o masina buna dar am impresia ca pe masina lui se testeaza fel de fel de chestii si ulterior sunt aplicate lpe masina lui Vetel cand sunt confirmate, asta e e favoritul. Cata despre anul viitor ar trebui sa fie putin mai strans daca se elimina evacuarea minune de acum sa vaut in anglia ca s-au ca egalizat echipele cam asta fiind singura modificare, de altfel ea facand si diferenta, pilotii cam stiu ce fac gumele anul viitor teoretic ar trebui sa fie curse mult, mult mai animate nu asa monotone cum sunt acum in privinta castigatorilor, ar trebui sa fie castigatori cam ca si anul trecut si sa fie extrem de palpitant. Om trai si om vedea!!!
    Webber speră să-şi ia revanşa în faţa lui Vettel în 2012
  • trebuia ca irvine sa fie campion dar datorita negasirii rotii la schimbul de cauciucuri na mai fost s-a preferat asteptarea lu schumi ca si campion datorita muncii depuse, schumi a avut accidentul cand sia rupt piciorul
    Briatore sugerează că Vettel nu este pregătit să concureze pentru Ferrari
  • Ferarri au cateva lucruri de facut imediat: masina nu e deloc buna cu pneuri medium sau hard, se descurca oarecum cu cele soft si supersoft desi mai e mult de lucru, Domenicali e varza= zero in ce priveste strategia unei curse, numai la ei vezi 2 piloti in primele tururi pe locurile 4 si 5 si dupa pit sunt ruinati, cel putin asta e confirmat in cazul lui masa la alonso mai merge cum merge din cauza ca e pilotul favorizat si are prioritate
    Vettel a câştigat Marele Premiu al Belgiei!
  • era ceva daca se intampla chestia asta in Q3 si il aveam pe Schumy plecand primul din pole pe ploaie ara ceva interesan asa sar putea sa fie un foc de paie si unj concurs de imprejurari, pe ei nu i-am mai vazut iesind pe ploaie sa vedem cam ce timp ar scoate?
    Belgia, antrenamente 1: Schumacher, cel mai rapid la Spa!
Pagina
123
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău