• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jul74

  • Membru din 18.02.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 135 in total
  • ma tot gandesc daca nu regreta ca nu sa intors la Ferrari cred ca ar fi avut rezultate mult mai bune acolo si anu trecut si anul asta sa vedem ce va fii in continuare si sa speram ca locul 4 din canada nu a fost doar un foc de paie, imi doresc pentru el macar o victorie daca tot a revenit ar fi frumos pentru el...
    Schumacher, votat cel mai bun sportiv german din istorie
  • Daca ar mai exista realimentari si furnizorul de pneuri ar pune la dispozitia echipelor macar 3 tipuri de pneuri su si mai mult daca ar lasa la alegerea echipelor tipul de pneuri utilizat atunci ar fi un spectacol total bazat si pe strategii; 2,3,4 opriri mai multa sau mai putina benzina, pneuri supersoft? sau hard? cred ca ar fi un spectacol total, iar in legatura cu DRS cred ca ar fii mai intereseant daca s-ar proceda ca in GP2, acolo la o cursa de 18 tururi poti utiliza everboost cred ca de 8 ori pe timpul cursei si gata; daca ar fii similar si in F1 sa fie oricand si oriunde DRS dar limitat la 15 -16 activari pentru un pilot ar fii super spectacol
    Mercedes: "Schumacher, în cea mai bună formă la Montreal"
  • a cantarit greu si anul trecut, Button anul trecut a castigat doar din strategie, iar ferrari au pierdut titlul doar si exclusiv din strategie
    Ferrari: "Strategia pentru pneuri, mai importantă decât un pole position"
  • informatiile primite din tururile efectuate (poate au utilizat si 15 motoare ferrari) le va permita sa afle ce au de modificat/imbunatatit, cateva echipe au tot avut probleme hidraulice, etc, probabil din cauza reconfigurarii sasiului si a distributiei greutatilor pe monopost generate in principal de KERS si in subsidiar de inovatiile tehnice(evacuarea). dupa primele 3 curse vom vedea fiecare cum sta cu fiabilitatea.
    PREVIEW F1 2011: Statistica fiabilităţii din sesiunile de teste
  • anul trecut daca nu ma insel ferrari au cerut voie fia sa remedieze defectiunea la motor si au primito(dun cate stiu eu), dupa remedierea problemei nu au mai avut probleme cu motoarele doar cu o foarte proasta strategie de curse, cu o strategie un pic mai buna ar fii reusit sa-l faca pe alonso campion, cred ca acum regreta de aceea cred ca au si facut achizitii in ce priveste strategia de cursa-cel racolat de la redBull
    Sauber: "Rezultatele din teste, conforme cu realitatea"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău