• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Un pilot inseamna si in ziua de azi mult mai mult decat ce face intre start si finish. Ocon a fost refuzat de mai multe echipe, o fi stiind ei de ce. Mai ami munca in simulator, mai ai munca de imagine cu sponsorii, etc. Riccardo spunea la un moment dat ca in saptamana dinaintea nu stiu carei curse a avut zile la rand 10 ore pe zi de lucru de imagine, si va trebui sa le reduca. Mai este si munca de echipa, integrarea in aceasta, feedback etc. Cand alegi un pilot alegi un pachet, iar Ocon nu este cel mai potrivit din pdvd al mai multor echipe. Kubica in schimb este carismatic, are experienta, pe pista este al naibii de rapid, si se pare ca se pricepe la dezvoltarea monopostului. Marele lui dezavantaj este varsta. Mobilitatea mainii cred ca a fost solutionata, altfel nu era in postura de a fi candidat la titulatura in F1. In conditiile in care in 2021 incepe iar o complet noua era, mi-as dor in 2019 sa il vad pe Kubica pe pista.
    Kubica a primit două oferte pentru sezonul 2019: pilot titular la Williams sau pilot de dezvoltare la Ferrari
  • Dupa scandalurile lui Ogier cu Citroen din 2011, acum revine la echipa. Interesant
    Campionatul Mondial de Raliuri: Sebastien Ogier obține al șaselea titlu de campion. Toyota se impune în clasamentul pe echipe
  • @serban: asta era in 2007 intr-un an in care la McLaren tensiunea era la cer. Hamilton era in anul de debut si deja avea probleme mari de comportament pe si in afara pistei, iar Ron Dennis il sprijinea.
    Alonso exclude revenirea în Formula 1: "Schimbarea regulamentului a mers în direcția greșită"
  • Inainte de a da cu piatra mai cautati si ganditi un pic. Fata asta nu a ajuns acolo din toanele ei. In F3 nu mai ajungi ca in CNR doar ca ai bani, trebuie sa castigi increderea echipei si ca pilot, indiferent de sex. Cat despre accident, nu stiu unde e steagul galben si acrosajul din spate. In primul video se vede clar acrosajul lateral. Din acel moment ea a cam devenit pasagera fara posibilitate de a mai redresa ceva. Cand inainte de distanta de franare pierzi aderenta nu stiu ce mai poti sa faci .... intri in viraj cu spatele la aprox 270 kmh ... Miracol ca nimeni nu a decedat din cei implicati direct sau indirect in eveniment, noroc ca este bine si a trecut cu bine de operatia pe coloana. Sper sa o vedem din nou pe pista.
    Accident grav în cursa de Formula 3 de la Macau: Sophia Floersch a suferit leziuni la coloana vertebrală după ce a rămas fără frâne la 276 km/h
  • Apropo de Ocon, este un pilot care promite, spun toti asta, si totusi nu are loc in F1 pentru anul viitor. Pot fi 2 motive: sau Ocon este un ciudatel ca om si nimeni nu il vrea, sau Mercedes este o echipa care nu isi poate plasa pilotii la alte echipe mai mici, si asta inseamna vot de blam la politica si comunicarea lor ca echipa. Cred ca din ambele un pic, poate mai mult in sarcina Mercedes problema, cu toate ca au reusit sa il plaseze pe Russel. Sunt curios cu ce sacrificii din partea Mercedes
    Williams a semnat cu George Russell pentru 2018: aproape campion în Formula 2, britanicul năruie ultima speranță a lui Ocon
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău