• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Adica, Rosberg care are deja o experienta lunga in formula 1, care este deja de cativa ani buni la Mercedes, comite greseli elementare in turul de formare privind pregatirea monopostului pentru start? Si apoi: "Ambii piloţi au lucrat la asta, dar de data aceasta acel tur de formare a generat temperaturi diferite în unităţile de propulsie" Intrebarea este de ce?
    Mercedes: "Rosberg a avut mai puţină putere din partea motorului la startul cursei de la Suzuka"
  • O varianta: decat sa plateasca 500k mai bine schimba culorile monopostului si schimba numele echipei ca sa nu fie in defavoarea de imagine RBR, si aleg un alt nume pe care vor sa il ridice. Apoi reduc drastic bugetul si merg pe descoperirea tinerelor talente pana in 2020.
    Red Bull: "Suntem în întârziere cu dezvoltarea monopostului pentru 2016"
  • Nu cumva era o regula ca trebuie sa lasi loc pentru minim latimea unui monopost cand depasesti? adica rosberg nu ar fi trebuit sa fie "impins" in afara pistei. Nu stiu sa se fi eliminat aceasta regula.
    Hamilton explică duelul cu Rosberg: "A fost virajul meu"
  • Pe undeva trebuie sa existe o limita de bun simt in alegerea pneurilor, altfel cu siguranta ar exista la un moment dat o echipa care ar risca si ar alege un pneu prea moale, tocmai pentru ca nu mai are sanse cu strategii conventionale. Pirelli stie, pardon... ar trebui sa stie ca pneul ales cu risc este de fapt periculos, si de aceea aceasta varianta cu alegerea din 2 variante apropiate. Oricum prea se complica iar problema. Propunerea mea, liber la furnizori si fiecare echipa sa poata lua de la cine vrea cauciucuri, si de la Floresti, daca acestea trec de testele FIA de securitate. Eventual pot fi cumva restrictii la durabilitate si atat.
    Echipele vor putea alege independent o compoziţie de pneuri pentru cursele din 2016
  • Inconsecvent in declaratii ca de obicei. Cum am mai spus de multe ori, a fi campion nu inseamna doar sa treci primul linia de sosire, mai ales cu o masina net superioara. Mai trebuie sa si ai atitudinea unui campion pe si in afara pistei. Ham nu o dovedeste nici pe pista nici in afara ei.
    Hamilton: "Mercedes a identificat cauzele problemelor din Singapore"
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău