• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Probabil James Allison este responsabil pentru aceasta crestere la Ferrari, in schimb Renault este in continuare o problema. Ok, de fiecare data cand a fost o schimbare in regulament, renault a fost prinsa cu probleme, pe care le-a rezolvat ulterior si a revenit in forta. Sunt curios cat va dura pana gaseste pistoanele potrivite, sau ce mai e pe acolo... a trecut un an si inca nimic nu a gasit sa reduca distanta fata de ceilalti...
    Renault are nevoie de şase săptămâni pentru remedierea unei defecţiuni la pistoanele motorului
  • Cam asa s-a exprimat si fata de Vettel anterior, dar apoi cand Vettel l-a batut s-a comportat execrabil, a intors spatele in anticamera podiumului, bufnea, etc. Ce e la Mercedes si de ce ordinele de echipa sunt pentru Ham.... nu cred ca o sa aflam
    Hamilton: "Diferenţa dintre mine şi Rosberg este că eu vreau să câştig întotdeauna"
  • Mircea o sa mai vada rosu in fata ochilor, pentru ca Ferrari este pe linie ascendenta, iar Mercedes inca nu stie sa gestioneze situatii de criza. Singurul clar capabil care a si demonstrat-o a fost Ross Brawn care pescuieste pe undeva, plecat fiind de la Mercedes tocmai din cauza politicii de acolo. Oricum, deja Rosberg a fost sacrificat anul acesta nu doar o data, asa ca ordinele de echipa deja se aplica.
    Mercedes, tentată să folosească ordine de echipa pentru a evita o victorie Ferrari
  • poate pana la abu dhabi reusesc sa faca un motor propice pentru inceputul sezonului 2015 ....
    Red Bull, în pericol să aibă din nou probleme cu motoarele Renault în Bahrain
  • De principiu Mateschitz este om de afaceri si gandirea lui este foarte logica si nu pot sa il condamn. A crescut 2 echipe bune de F1, iar din cauza regulamentului si a situatiei generale din F1, actual niciuna din ele nu este competitiva. Renault nu prea poate dezvolta mare lucru pentru ca regulamentul este inghetat dinainte ca motoarele sa fie efectiv in contact cu asfaltul, Ferrari si Mercedes sunt concurenta, iar alti constructori nu sunt interesati sa intre in F1 .... in legea lui Bernie. O previziune pesimista dar posibila: RBR si TR se retrage, Force India, Lotus, Sauber, Manor raman fara bani, si ar ramane Ferrari McLaren si Mercedes, poate Williams, deci 8 monoposturi pe pista. Sunt curios cate circuite mai platesc sume enorme ca taxe si spectatori bilete de intrare, in conditiile astea.
    Red Bull insistă că se va retrage din Formula 1 dacă nu este suficient de competitivă
Pagina
12345...444546...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău