• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

k_a_t_a

  • Membru din 12.05.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 25 in total
  • umbla vorba ca se gandesc chiar la o amplasare laterala. cat despre downsizing mai pot merge pana la 2 cum avea oltcit-ul special de 600 cmc.
    OFICIAL: Porsche construieşte un motor cu patru cilindri
  • foarte frumos din partea celor de la opel. nu ai ocazia in fiecare zi sa conduci asemenea exemplare. si eu am avut ocazia acum o luna de zile sa fac o plimbare pana in perugia, italia cu un Renault 10 Major din 1967. e ceva deosebit. Mircea vezi ca si in ziua de azi actionarea rotilor directoare se face tot mecanic, doar ca sunt asistate electric sau hidraulic. si in continuare coloana de directie este si va fi (cat timp va mai exista) deformabila pentru protectia conducatorilor in caz de accident. inca se pot numara pe degete modelele cu comanda directiei by wire. din ce imi aduc aminte Nissan Murano a fost printre primele in productia de serie care a primit dotarea asta. dar cand se va aplica la modelele de masa va fi un moment trist. deja comanda motorului o avem by wire, la fel si transmisiile automatizate gen DSG care dupa mine reprezinta viitorul. urmeaza directia si sa speram ca nu si frana. din momentul ala putem sa ne depunem permisele auto la politie.
    La volanul istoriei Opel
  • "creşterea preţului benzinei face alimentarea cu GPL o variantă de luat în seamă în cazul acestei versiuni de motorizare" nu cred ca merge alimentat cu GPL ca doar nu e flexifuel.
    Cangurul franţuzesc
  • din ce imi aduc eu aminte ford anuntase ca vor sa-si consolideze pozitia pe piata ca brand prin modelele proprii inca de la vanzarea Land Rover-Jaguar. Chiar daca a fost lungita mult si vanzarea Volvo, chiar si debarasarea de Mazda era previzibila inca de acum un an si ceva cand au cedat jumatate din actiunile detinute la momentul actual chiar celor de la Mazda. Eu zic ca s-au descurcat exemplar pe timpul crizei. Au inchis sau vor inchide cat mai repede si brandurile americane neprofitabile: Mercury, Lincoln. Poate e si asta o metoda de dezvoltare. Poti sa ai o gama completa de modele si sub un singur brand, nu ai nevoie de 10 branduri. Cred ca sunt anumite cicluri care trebuiesc reluate. Adica la momentul actual probabil e mai profitabil sa faci un model global si sa-l promovezi decat sa faci 5 bazate pe acelasi model. castigi mai multa notorietate iar apoi dupa ce ai o cota de piata decenta poti sa incepi sa-i motorizezi pe altii, sa le imparti platforme. ideea e sa-ti vezi lungul nasului. nu sa-i motorizezi pe altii care apoi sa vanda un model mult mai ieftin ca al tau.
    Ford vinde o mare parte din acţiunile deţinute la Mazda
  • femeie la volan...
    VIDEO: Accident spectaculos în Renault Eurocup Megane Trophy la Silverstone
Pagina
12345
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Porsche 911
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău