• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

k_a_t_a

  • Membru din 12.05.2006
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 25 in total
  • daca vrei sa vorbesti si mai corect ai putea spune ca "automobilele" sau "autovehiculele" in loc de "masinile" si "pneuri" sau "anvelope" in loc de "cauciucuri"..... cauciucul e materie prima din care se fac mai multe produse iar masinile sunt alea care fac treaba sa mearga :))
    Primul kit de tuning pentru Dacia Duster
  • orice ar fi actiunea lituanianului e impresionanta, cu sa fara ajutorul celor de la Dacia-Renault. intrati si cititi povestea direct de pe site-ul lui. e scris pe botul masinii. Oricum raman la parerea ca este o actiune de publicitate sponsorizata de Dacia Renault. Omu e redactorul sef al publicatiei AutoBild Lituania. Din asta traieste, spaga de la companiile auto. Daca e asa cum povesteste el, acelasi drum mergea facut cu oricare masina de pe piata (hai sa zicem ca cu siguranta cu oricare alta cu garda la sol mai mare sau egala cu cea de la Sandero Stepway).
    16.000 de kilometri în 11 zile cu Sandero Stepway
  • bai, voi sunteti siguri ca a durat doar 11 zile? am observat si eu in poze ca masina are placute de inmatriculare diferite. unele rosii in zonele inzapezite si unele normale in zonele uscate. si nu-mi spuneti sa si-a luat numere de inmatriculare provizorii in Rusia ca doar a petrecut in jur de 6 zile pe acolo. oricum dubioasa povestea. si mai sunt curios cine l-a sponsorizat. printre stickere, furnizorul de pneuri are alocat cel mai mare spatiu. in concluzie a pompat cei mai multi bani. omu spune ca a schimbat doar pneurile in rusia. cine a platit benzina? Dacia? pana acum Dacia-Renault pare sa fie cel mai mare beneficiar de publicitate. O fi mers cu uleiul din fabrica 16.000 km?
    16.000 de kilometri în 11 zile cu Sandero Stepway
  • puteai sa incepi articolul cu ultima propozitie. si sa-l si termini in acelasi timp.
    Automarket te învaţă cum să îţi verifici frânele
  • cam la asa ceva o sa se ajunga, 3 modele diferite dintr-o clasa vandute sub 20 de branduri la nivel global. probabil volkswagen va fi producatorul unuia dintre modele. deja vand un model sub 4 marci diferite. imaginati-va brandul doar ca un nivel de echipare: skoda pentru saraci, volkswagen pentru marea masa, audi premium si seat.... probabil pentru nehotaratii dintre low-cost si marcile de masa sau pentru cei care se vor altfel... "exclusivistii" (probabil asta e cea mai potrivita incadrare a brandului, cu tot cu ghilimele) iar ceea ce numim noi nivel de echipare este doar o variatiune locala a modelului. toate grupurile incearca sau au incercat aceeasi schema. VAG pare a fi cel mai complet. Ford a schimbat tactica de curand. vinde toate brandurile si creste propria marca la nivel global.
    Ultima şansă de salvare pentru Seat: restructurare de cinci ani
Pagina
12345
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Porsche 911
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău