• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

kpk1

  • Membru din 31.07.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 38 in total
  • Porsche e interesata de o intoarcere in F1, nu neaparat ca echipa intreaga si numai ca motorist eventual - http://www.autobild.de/artikel/le-mans-nach-porsche-sieg-11761475.html VAG e in perioada in care e obligat sa se dezica de diesel si isi muta diviziile sport Audi si Porsche in alta zona, evident electrificata puternic. F1 e interesant pentru ca e hibrid. La ultima intalnire a motoristilor F1 a participat inclusiv Porsche - http://insideracing.com/index.php/formula-1/item/1195-interest-increasing-as-more-manufacturers-attend-f1-engine-meeting Cred ca multi iau drept exemplu si esecul Honda si de aici Ross Brawn are ceva de facut, cum sa mentina Honda dar sa si aduca alti motoristi in F1 pentru ca regina curselor devine tot mai sterila. S-a mai umblat pe la mici detalii ce tin de spectacol in afara pistei dar pe circuit e plictiseala si pace.
    Vettel a câștigat cu greu cursa din Ungaria în fața lui Raikkonen. Hamilton, locul 4 în spatele lui Bottas
  • Elon Musk e un geniu - fondator PayPal, SpaceX, SolarCity, Tesla. Nu stiu pe nimeni in viata sa fi atins atatea obiective cu impact major in stiinta, cercetare si asupra omenirii.
    Toate detaliile despre Tesla Model 3: două versiuni, opțiuni premium și autonomie de până la 500 de kilometri
  • Daca ne uitam si in alta directie e trist sa vezi ca numai 6 piloti sunt in acelasi tur Sauber fiind chiar la +2 tururi si Alonso si el la aproape +1tur. Desi monoposturile sunt evident mai rapide ca anii anteriori limitarile de unitati impun curse si strategii de conservare. Pracitc intr-o cursa fascinant e momentul startului, pit-ul si cate o eventuala sicanare soldata cu SC sau VSC. In rest avem mai putine depasiri ca anul trecut. Trebuie uniformizate anumite aspecte pentru a mai egaliza monoposturile in special unde cercetarea si evolutia nu se poate transpune in productia de serie. Aici vad ca exemplu aerodinamica si sasiul. Am inteles ca sunt echipe interesate ca Aston Martin, Porsche care si-au manifestat intentia de a intra in F1 doar daca se vor limita anumite aspecte. F1 la liber poate fi sac fara fund si nu-si permit decat 2-3 echipe. Din tot ce a fost F1 vreodata a mai ramas sunetul motoarelor si acela doar un ragusit in 6 pistoane. Mlute echipe se duc catre Formula E unde dezvoltarea electricelor chiar se poate transpune in productia de serie. Deja sunt Renault, Audi, Mahindra etc si urmeaza Porsche, Mercedes si BMW. Ferrari au anuntat ca vin ori cu Maserati ori Alfa Romeo. Placut e ca in FE nu castiga mereu acelasi pilot sau echipa.
    Vettel a câștigat cu greu cursa din Ungaria în fața lui Raikkonen. Hamilton, locul 4 în spatele lui Bottas
Pagina
12345...78
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău