• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

lev

  • Membru din 11.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 180 in total
  • e vrajeala,nu aveau de unde sa scoata punctele alea.pe primul loc ar trebui sa fie George005,care are maximul de puncte ce se puteau obtine pe ziua de azi.am crezut ca asta e un concurs serios.se pare ca m-am inselat.
    Brazilia, antrenamente 2: Red Bull rămâne în frunte
  • dap,chiar,cum o fi scos punctajul ala??!!!!dupa calculele mele,cele 2 echipe ideale pe ziua de azi scoteau 1909 puncte!!!pana la 2335....de unde????!!!
    Brazilia, antrenamente 2: Red Bull rămâne în frunte
  • nici nu merita sa castige,deoarece au avut cel mai bun monopost de pe grila si nu au stiut sa profite de acest lucru.s-au mancat intre ei(de fapt mai mult l-au mancat pe webber),intr-un cuvant nu au format o ECHIPA!si-au batut joc singuri de ei iar horner nu a stiuut sa gestioneze situatia,ba mai mult i-a dat apa la moara lui vettel si asta s-ar putea sa-i coste!nu cred ca vor castiga. pentru eforturile pe care le-au depus si pentru constanta lor,ferrari merita mult mai mult sa castige.ei au fost mereu la bataie,indiferent ca era un circuit lent sau de viteza,erau acolo.asta spre deosebire de red bull care nu prea au contat pe circuitele rapide si de mclaren care nu prea au contat pe cele lente. GO SCHUMI!!!
    Red Bull nu exclude favorizarea lui Webber la Interlagos
  • din cauza puctului de vedere comercial al lui bernie avem la ora asta o gramada de kitschuri de circuite aparute ca ciupercile dupa ploaie(china,singapore,bahrain etc.) in loc sa fie in calendar circuitele clasice din europa.cred ca niste circuite pe care se alearga in motogp ar fi binevenite si in f1.un circuit precum brno,lemans,mugello,assen etc. Iar sa pui in discutie scoaterea din calendar a circuitului de la SPA mi se pare...blasfemie pentru orice iubitor de F1.numai bernie poate face asa ceva. Consider ca din afara europei ar trebui pastrate decat suzuka(super frumos circuitul!!),canada,malaezia si,poate,korea(pare sa fie un circuit interesant,sa vedem ce va fi,macar coreeni au crescut mult pe piata auto,ar trebui sa fie si interes).In rest....OUT,ca si bernie,ca ni s-a luat de toate reducerile lui de costuri si circuite goale prin nush ce colt uitat al lumii!
    Ecclestone sugerează excluderea Turciei din calendar
  • nu mi-a placut alonso ca om,insa ca pilot trebuie sa recunosc ca are valoare.Nu o fi asta valoarea lkui adevarata,dar mi se pare ca este cam frustrat la ora asta,ar fi vrut omu sa fie campion si nu-i iese!probabil din cauza asta e cam nervos si ,sincer,subscriu partial la ceea ce spunea iuliann,ca isi bate joc de fani cu declaratii din astea.Pana la urma,cu ce suntemm noi de vina ca ne uitam la f1 intr-o zi torida de vara cu o bere in fata???Credeam ca asta urmaresc si pilotii din f1,intr-o oarecare masura...se pare ca alonso nu.
    Alonso nu regretă depăşirea lui Kubica de la Silverstone
Pagina
12345...3536
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău