• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

levier

  • Membru din 18.03.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 13 in total
  • A scris episoade importante din istoria formulei 1. Greu de demonstrat ca nu ar fi cel mai marcant pilot din istoria de pana acum a acestui sport. Noi, fanii formulei 1, am fost vrand - nevrand alături de el in masina timp de aproape 20 de ani (chiar daca multi dintre noi numai pentru a-i face masina mai grea si a-l mai incetini). Egreu sa ii placi personalitatea pentru ca este un arogant in afara pistei, iar pe pista este intotdeauna sa faca orice pentru a castiga. Dar pentru cei care iubim formula 1, tipul asta este o legenda vie. Sa avem ocazia sa il urmarim inca in competitiile de duminica este un mare privilegiu (care nu va tine la nesfarsit). Va rugam deci pe cei care ii criticati stilul sau performantele sa fiti putin mai moderati, riscati sa jigniti toti fanii adevarati ai formulei 1.
    Schumacher, cel mai bun pilot la depăşiri în primul tur în 2011
  • In timpul cursei, senzatia mea a fost ca Felipe nu ar fi avut nicio sansa de a ramane in fata la intrarea in viraj in conditii normale, respectiv ca a intrat intentionat in Hamilton. Acum, urmarind incidentul din diverse unghiuri, mi se pare evidenta imaginea a 2 piloti frustrati, care stiau amandoi ca vor intra in coliziune, puteau sa evite, dar intentionat nu au facut-o. Parerea mea este ca in conditiile unui comportament normal de ambele parti, Hamilton ar fi trecut fara probleme. Massa a intrat intentionat in Hamilton, care totusi, daca ar fi vrut, ar fi putut sa evite acrosajul. Problema este ca vinovatia se determina in raport cu regulamentul, nu cu parerile noastre sau a lui Johnny Herbert. Din cate stiu, pilotul aflat in fata are prioritate in alegerea liniei de cursa. Felipe a pastrat linia ideala, astfel incat penalizarea lui se bazeaza pana la urma doar pe presupunerea ca a virat cu ranjetul pe buze, stiind ca Hamilton intra pe interior. Se creaza un precedent interesant.
    FIA: "Massa ar fi putut evita incidentul cu Hamilton"
  • Dupa cate il cunoastem, Schumacher ar putea incerca să bată recordul pentru cel mai bătrân campion mondial. Cred că îl deține "El Maestro" (46 de ani). Ar avea timp cei de la Mercedes pana prin 2016 sa-i dezvolte masina.
    Mercedes: "2012, decisiv pentru rămânerea lui Schumacher în F1"
Pagina
123
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău