• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

manolachef

  • Membru din 30.07.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 81 in total
  • Ce intelegi tu prin "nivelul normal" si ce intelegi prin "limita ei" ??? Si nu am spus 2 sec. ci "cel putin doua secunde" considerind ca Kimi se apropie REZONABIL de limita ei (ca un pilot de top ce este capabil sa se apropie de limita masinii , sa se apropie, repet; nimeni nu o atinge) . Ce inseamna rezonabil ? Dupa specialistii in telemetrie cam undeva (L, L+0,5 sec] unde L este limita masinii, L>0, pozitiv. Dupa cum zici tu, si Kimi s-ar afla la 1,5 sec de L; ENORM !!! si neadevarat. Telemetria spune cam pe unde este acest L. Fie T = timpul lui Kimi. Cum am spus, L
    Schumacher exclude revenirea in Formula 1
  • se asteapta sa il bata Kimi si deja da vina pe masina.
    Hamilton: "McLaren nu va fi competitiva in Belgia"
  • imi pare rau pentru tine, dar si pentru alti piloti exceptionali care nici macar nu vor da un tur cu o masina de F1. Se pare ca esti una din prolemele de la Ferrari. Cum sa testezi si sa dai niste date corecte cind esti la cel putin doua secunde de limita masinii. Astia de la ferrari sub "domnia" lui Montezemolo sint prea sentimentalisti ca sa mai fie si competitivi. Daca il lasa si la Spa....
    Schumacher exclude revenirea in Formula 1
  • Te iseli Alexandra. Sint fanul lui Kimi din 2001 . Am crezut ca il va bate pe Schumacher cind a venit la Ferrari (in 2007). Dar Schumacher a batut in retragere (Schumacher a impus echipei mai multe chestii cum ar fi sa nu vina Villeneuve si alti citiva; el stie de ce; precaut sau nu, cred ca i-ar fi invins pe toti). Am asteptat cu nerabdare sa-l vad pe Kimi in aceeasi echipa cu Schumacher sa pot face o comparatie pertinenta. Kimi a venit, a fost doar un pic peste Massa. Schumacher il surclasa mai categoric pe Massa. Asa ca... As vrea eu sa merg la petreceri cu Kimi inclusiv pe centura. Pentru faptul ca sint fan al lui Kimi, sint suparat pe el, daca imi dati voie, ca nu profita de tot ceea ce ar putea sa-l ajute sa-si desavirseasca forma. Nu simulator, nu teste; petrecerile il deconcentreaza mai ales daca devin prea importante. Kimi a inceput Kartingul de la 15 ani o virsta la care toti te trimit la plimbare. A ajuns in Formula 1 dupa doar citeva curse de monopost. Si a intrat in puncte de la prima cursa, fara sa aiba ca Hamilton cea mai buna masina. Vedem astazi piloti de nici 20 de ani care vin in F1 si sint foarte buni, si sint mai tineri decit a fost Kimi la debut. Dar acestia au inceput cu Kartingul inainte sa stie sa mearga .... deci curse si experienta enorma. Deci Kimi talent pur. Dar daca nu vrea sa scoata totul din el. Kubica il bate pe Heidfeld, Heidfeld il bate pe Webber, Webber cam la acelasi nivel cu Vettel...... Webber cam la acelasi nivel sau chiar mai jos decit Coulthard, Coulthard o ia rau de la Kimi...... Alonso doar un pic mai bun decit Trulli, Trulli cam la fel ca Ralf, Ralf cam la fel cu Montoya, Montoya o ia rau de la Kimi....... S-a intimplat in anii precedenti. Acestea sint mici indicii pe care le ia in considerare un constructor cind angajeaza un pilot. Alaturi de multe alte considerente. Dar ca intotdeauna, ramine de vazut.
    Whitmarsh: "Alonso va pilota pentru Ferrari"
  • si da "lucrez" la Codemasters. In departamentul publicitate. Partea cu "va mosteni defectele" e ingredientul principal al campaniei publicitare.
    VIDEO: Primul trailer pentru jocul F1 2009
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău