• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

manolachef

  • Membru din 30.07.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 81 in total
  • Am asteptat cu multa nerebdare acest "joc". Nu pot sa-i spun simulator. Nu l-am incercat inca, dar din prezentare se vede clar. Singurul lucru asupra caruia nu pot sa ma pronunt este comportamentul monopostului. Macar aici sa fie ok, si sper sa fie pentru ca in Toca 3 comportamentul masinilor este foarte realist. In rest ? NeoGalaxy are dreptate "deci realismul curselor de Formula 1 s-a oprit exact dupa aparitia celebrului joc Grand Prix IV". Geometria circuitelor din Gp4 e identica, repet identica, cu geometria circuitelor reale. In plus monopostul , in special pe ploaie, se comporta asemeni unui Kart. Puteti spune ca un kart nu e un monopost F1, dar celelalte jocuri cu pretentie de simulatoare sint departe si de asa ceva. In plus eu nu am pilotat o masina F1 sa va pot spune.
    VIDEO: Primul trailer pentru jocul F1 2009
  • se vor evita situatiile in care un pilot mai lent obtine pole positionul chiar daca nu este si cel mai rapid de pe circuit." - ce chestie !! Pai nu de asta a fost modificat regulamentul in trecut ? Sa aduci piloti mai rapizi ceva mai in spate sa fie "mai multe depasiri". Din punctul meu de vedere calificarile ar trebui sa se faca intotdeauna cu cit mai putin combustibil sa-mi pot face si eu o idee care monopost e mai rapid. Asa imi puneam mereu intrebarea, nu cumva a incarcat mult mai mult combustibil ? sau foarte putin ?(depinde de caz, mult prea lent sau foarte rapid).
    Modificari majore in calificarile din sezonul 2010 al Formulei 1
  • elimini apendicele aerodinamice de pe masini (ce-i drept ajunsesera ridicol de incarcate cu asa ceva), dar in schimb permiti un eleron fata urias. In final forta de apasare a fost cam aceeasi, si curentii de aer aruncati spre masina din spate nu s-au micsorat prea mult.
    FIA: "Schimbarile de regulament sunt ineficiente"
  • Deci pina la urma noua serie nu rivaliza ci inlocuia F1, pentru ca aceasta di urma ar fi disparut. Cam. aceeasi Marie...Cu alta palarie.
    Ecclestone minimalizeaza succesul unei competitii paralele
  • In sfirsit un pilot adevarat ne deschide ochii. Revenirea este usoara. Dar sa revii si sa fii competitiv este altceva. Bineinteles, Schumacher este ... Schumacher; dar chiar si el, ca sa obtina maximum din stilul sau de pilotaj tebuie sa exerseze, si sa exerseze.... Si nu cu orice fel de masina, ci chiar cu Ferrari 2009. Dar acest lucru nu ii este permis decit in cursa, calificari si antrenamente libere. Nasol.
    Alain Prost explica decizia lui Michael Schumacher
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău