• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

manolachef

  • Membru din 30.07.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 81 in total
  • Din pacate regulamentul se pare ca are hibe grave. Complica foarte mult situatia noilor piloti de a primi volanul in plin sezon si intrucitva acest lucru poate afecta si siguranta din F1. Bun sau rau regulamentul trebuie respectat, pina se face altul mai bun. Asta e si n-ai ce-i face. Cel putin asa trebuie sa fie. Williams risca sa para ca are ciuda pe Schumacher mai ales din cauza ca celelalte echipe au ales altfel. Totusi are dreptate indiferent daca e ciudos sau nu. Indiferent de aura pe care o are Schumacher acesta trebuie sa lupte in aceleasi conditii ca si Alguersuari. Schumacher va avea deci la dispozitie doar antrenamentele libere si poate ceva in calificari. Cred ca va profita la maximum si va iesi cit mai mult pe circuit pentru ca el stie cel mai bine ca fara munca nu se poate. Oricum sint pareri naive cum ca nu are nevoie sa se acomodeze. Imi pare rau pentru Massa ii doresc insanatosire grabnica dar.... in acelasi timp, as vrea sa-l revad pe Schumacher in cit mai multe curse.
    Williams nu ii permite lui Schumacher sa testeze F60!
  • Imi pare rau pentru tine ca nu ti-ai dat inca seama inca ( si probabil nici nu o sa-ti dai in primul rind pentru ca nu vrei, pentru ca ti-e frica sa nu ai vreodata revelatia ca imaginea ta preafrumoasa despre F1 este de fapt un cumul de impresii si convingeri personale ambigue): garantia talentului in curse indiferent de genul lor este data de timpi. Centimetrii, milimetrii n-am facut eu referire la ei si nu intra in discutie. Cind Ros Brown gindea strategia in timpul cursei era tot timpul cu ochii pe timpii scosi de Schumacher in fiecare tur. Nu se aseza comod pe fotoliu, deschidea o cutie de bere ca doar tot ce trebuie sa stie este faptul ca Schumacher este cel mai bun si gata poate sa plece la culcare. Ai crezut ca speculezi ceva din ce am scris eu si m-ai atacat cu cuvinte jignitoare (care pe acest site ori sint permise ori site-ul nu este mediat de nimeni). Repet, ai crezut. De fapt ai dovedit mari carente in ce priveste logica. Ce s-a intimplat in campionatul din 1996 NU are nici o implicatie asupra campionatului din 1994 asa cum ce faci astazi nu are cum sa-ti afecteze ziua de ieri. Eu spun ca Schumacher a pierdut in 1996 cu o masina mai slaba iar tu vi si spui ca a uit ca a cistigat in 1994 tot cu o masina mai slaba de parca aceste doua situatii nu pot coexista. Istoria F1 a dovedit ca se poate logica ne garanteaza ca se poate.Ai impresia ca te contrazici cu mine cind spui ca Schumacher este cel mai bun. Ei bine NU te contrazici. Istoria F1 a dovedit, pe nedrept cred eu, ca rezultatul, din pacate, nu depinde intotdeauna numai de talent. Cauta sa spui si altceva decit sa repeti ca un disc stricat ca "Schumacher moare de atita talent". Ca esti fanul lui Schumacher nu te coboara si nici nu te ridica. Te-ai prins ? - nu te ridica. Esti tot tu indiferent de ce face Schumacher bine sau rau. Sa incerci sa te invalui cu imaginea lui e cit se poate de patetic si miroase de la o posta a lipsa de personalitate. Multumesc pentru succes (ei, vezi ca se poate), succes si tie, tot in continuare. In afara de asta e mai confortabil sa crezi ca tot ce nu pricepi e aberant (nu ca ar fi chestiuni complicate), ca doar n-o sa recunosti ca problema esti tu de fapt. Nu astept raspuns. Dar daca o faci s-ar putea sa-mi redeschizi apetitul pentru scris. Cu tine, e de-a dreptul relaxant. Multumesc pentru atentia acordata.
    OFICIAL: Schumacher va pilota din nou pentru Ferrari!
  • guawar, preamarite guru al F1, vezi ca ti-am raspuns mai baiatule: http://formula1.automarket.ro/stiri/articol/23239/oficial-schumacher-va-pilota-din-nou-pentru-ferrari.html
    Galerie foto: Schumacher a testat Ferrari F2007 la Mugello
  • guawar, preamarite guru al F1, vezi ca ti-am raspuns mai baiatule: http://formula1.automarket.ro/stiri/articol/23239/oficial-schumacher-va-pilota-din-nou-pentru-ferrari.html
    OFICIAL: Schumacher va pilota din nou pentru Ferrari!
  • "Nu cred ca Hill, Villeneuve, Hakkinen, Alonso ar fi avut vreun titlu daca nu ar fi avut masini clar mai bune decit a avut Schumacher la momentul respectiv. Schumacher a pierdut cind a avut o masina clar mai slaba decit masina concurenta si atunci cind era in cea mai buna forma." - Asta am scris eu. "Schumi a castigat curse si camiponat cu cea mai slaba masina:ford si Beneton-sau ai uitat titlul cu BENETON?" - Asta ai scris tu. (Echipa se numeste Benetton Ford). Si acum: care este contradictia vazuta de tine de esti asa oripilat ? Faptul ca a pierdut la un moment cu o masina mai slaba NU EXCLUDE faptul ca a cistigat in alt moment cu o masina mai slaba. "Mai slaba" este un termen relativ. De fapt totul tine de raspunsul la intrebarea "cu cit mai slaba ? (in secunde pe tur)". Tine cont de contextul in care am spus asta. Ti se pare imposibil ca Schumacher in cea mai buna forma in 1994 si 1995 sa cistige cu o masina doar ceva mai slaba (si nu clar mai slaba - Benetton era o masina de top atunci si nu cea mai proasta din campionat asa cum spui tu) si tot Schumacher tot in cea mai buna forma sa piarda titlul in 1996, 1997, 1998, 1999, 2005, 2006 deoarece avea o masina mai slaba. Mai conteaza si cine pilota masina concurenta. Cred (repet cred, nimeni nu poate garanta acest lucru si imi pot permite sa cred orice) ca daca Hill ar fi fost in Renault in 2006 Schumacher ar fi cistigat si atunci. In acesti ani enumerati mai sus diferenta dintre masina sa si masina concurenta se pare ca a fost suficient de mare incit sa nu o poata suplini Schumacher. Bineinteles ca "o masina ceva mai slaba" este o cantitate aparent ambigua dar totusi usor de intuit daca esti suficient de atent si mai faci si citeva calcule. Apropo de atentia mentionata mai inainte, fi atent la asta: In 2002 Schumacher in majoritatea curselor avea un avans spre sfirsitul cursei fata de Barichello de aproximativ 15 - 30 de secunde. Cum o cursa are cam 60 de ture (tine cont de circuit nu spun ca toate cursele au 60 de ture si sa te oripilezi din nou, poate de data asta ceva mai motivat cu toate ca nu sint chiar convins), deducem ca Schumacher era mai bun decit Barichello cam cu 250 - 500 de milisecunde pe tur. Daca Barichello ar fi fost in alta masina mai rapida cu 1 sec / tur decit monopostul lui Schumacher l-ar fi invins pe acesta de fiecare data (exclus cazul evenimentelor de cursa - abandon, drive-through, etc. ). Ei bine, cred ca asta a fost situatia cu Hill, Villeneuve, Hakkinen, si Alonso. Acestia au avut masini suficient de rapide astfel incit, spre exemplu, ansamblul Hill - Williams Renault a fost mai rapid pe durata campionatului 1996 decit ansamblul Schumacher-Ferrari , cu toate ca Schumacher este mai bun decit Hill. Revenind la Barrichello se pare ca este mai lent decit Button cam cu 10 - 15 sec pe cursa la o prima vedere asupra campionatului actual, de unde putem deduce ca Button este undeva intre Schumacher si Barichello. Bine, bine se poate spune ca Barichello a cam imbatrinit si pe buna dreptate, apogeul il atinge un pilot in F1 cam pe la 25 de ani. Totusi recunosc ca Barichello ar putea in acest moment la fel de rapid ca intotdeauna. Formula 1 este campionatul campionatului de monoposturi care aduna crema cremei pilotilor din lume (pentru monoposturi ma refer, sa nu se oripileze de aceasta data fanii raliurilor si ai curselor de Moto GP). Cu foarte mica probabilitate de a ne insela putem spune ca pilotii din F1 pot fi "ingramaditi" toti intr-o secunda in ce priveste competentele lor de pilotaj. Adevarata diferenta o face deci masina in cele mai multe cazuri, dovada Button de anul acesta. Vezi tu, lucrurile nu se reduc la a fi fanul fanatic al unei echipe si/sau al unui pilot, la a trai intr-un intuneric confortabil deoarece sti una si "buna" si nu trebuie sa gindesti prea mult ca doar e asa cum zici tu si GATA, nu ? E mai putin solicitant pentru creier sa te imbolnavesti de icter cind cineva iti ofera realitatea cam deranjanta pe tava si te mai pune sa si gindesti pe deasupra (ce mirlanie !!), zdruncinindu-ti serios amorul propriu cum ca tu esti "Nr. 1 in F1" dupa cum te autoproclami. Sa sti citate din presa vremii e mult prea putin din punctul meu de vedere, ai dovedit ca esti incapabil sa intelegi ce am scris, si incapabil sa vi cu o parere personala argumentata de tine; (cuvintele jignitoare nu sint un argument dar probabil ca e singurul tau mod de exprimare). Cit despre Schumacher ii doresc din toata inima sa fie gata pina la marele premiu al Europei. Este foarte greu, dar daca o va face va dovedi tuturor ca este un pilot cu adevarat exceptional (nu ca ar mai fi nevoie). Cred in continuare ca detine cel mai eficient stil de pilotaj din istorie care nu de putine ori i-a dat de furca liu Senna. Din ce am observat din reluari cu o camera deasupra cockpittului Schumacher tinde sa atinga apexul cit mai tirziu; (lumea F1 asa ingusta cum o percepi tu - sint fanul celui mai titrat pilot din istorie deci automat sint expert in F1 DAA ! -- probabil ca nu cuprinde si aceste detalii banale dealtfel:" http://en.wikipedia.org/wiki/Apex_(racing)") Adevaratii experti in F1 sint "in" F1.
    OFICIAL: Schumacher va pilota din nou pentru Ferrari!
Pagina
12345...151617
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău