• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

marian0904

  • Membru din 08.09.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 152 in total
  • Kimi a avut o zi proasta. Poate nici masina nu a mers cum trebuie. In plus a fost si problema cauciucurilor soft. La cald reactia lui Kimi a fost neadecvata pt ca era clar ca nu-l putea tine pe Grosjean dupa el. Nu cred ca a facut un calcul favorabil lui Ferrari. Probabil, dupa cursa lucrurile s-au destins si e bine ca Bullier a transmis un mesaj de calm. Mai sunt 3 curse si s-ar putea ca orice punct sa conteze pt echipa.
    Lotus îi cere scuze lui Raikkonen pentru limbajul neadecvat din India
  • Analistul tehnic G A (?) nascoceste o noua poveste despre prestidigitatiile marca RBR. O podea flexibila a carei distanta fata de sol variaza favorabil datorita incalzirii zonei "tea tray" la viteze mari. Un simplu calcul arata ca o bara de otel de 1000 mm se dilata cu 1 mm la cresterea temperaturii cu 100C. Cum zona respectiva nu are mai mult de 300 mm, iar dilatarea materialelor monoposturilor F1 este mult inferioara otelului, in conditiile in care nu se poate incalzi aerodinamic zona cu 100C, pentru mine e clar ca nu se poate obtine o deformare elastica a podelei de 2 mm. In plus, echipa ar risca probleme de uzura peste limita a podelei. Este bine ca astfel de "masuratori" neoficiale, multe dintre ele facute in conditii improprii (in sensul ca nu respecta conditiile de masurare) sa fie privite cu mare circumspectie. De asemenea, si interpretarea unor astfel de date poate fi eronata, mai ales atunci cand se vrea cu tot dinadinsul sa se "dovedeasca" o "crima".
    Secretul performanţei Red Bull ar putea fi flexibilitatea podelei monopostului
  • E posibil sa fi semnat Massa cu Williams, desi stiu ca Papa Franck are grija ca pilotul sa vina si cu o zestre consistenta. Totusi chestia cu perioada de 5 ani mi se pare cam gogonata, mai ales ca brazilianul e cam trecut. Poate o perioada de 1 an in care Massa sa arate ceva este mai credibila.
    Presă: Massa a semnat cu Williams pe cinci ani, Petrov va concura pentru Sauber
  • Sunt curios ce ar putea face Bernie Ecclestone pentru a obtine un verdict favorabil al Curţii Supreme de Justiţie din India. Eu cred ca NIMIC. Iar organizatorii, care sunt in mare dificultate, nici atat Oricum zilele lui Bernie sunt numarate. Anularea unui MP i-ar grabi iesirea la pensie.
    Marele Premiu al Indiei ar putea fi anulat vineri de justiţie
  • Nu cred ca are o asa mare importanta. Se stie ca RB adapta mai bine ansamblul masinii la motor decat Renault. Brawn crede ca va construi cea mai buna masina ptr motorul Mercedes V6 F1. Dar masina F1 evolueaza intr-un sezon, asa ca Brawn, daca va avea avantaj la inceputul anului, va trebui sa se miste mai repede pentru a nu fi ajuns.
    Brawn: "Echipele de uzină, avantajate de noile motoare V6 pentru 2014"
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău