• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

marian0904

  • Membru din 08.09.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 152 in total
  • Noi chibitam. Vorbim de contracte, dar acestea sunt confidentiale. Asa ca nu stim daca Masa era sau nu obligat PRIN CONTRACT sa respecte ordinul de echipa. Declaratia lui Domenicali ma face sa cred ca Masa nu are contract de pilot nr 2. Pur si simplu, un pilot lasa pe coechipierul sau sa-l depaseasca in interesul echipei. Insa Masa, ca un copil razgaiat ce e, a uitat ca regula nescrisa de a respecta ordinele de echipa functioneaza peste tot, asa ca usile ce pareau deschise (de ex Lotus) s-ar putea inchide.
    Massa, iertat de Ferrari pentru ignorarea ordinelor de echipă
  • Dupa parerea mea startul este imfluentat cel mai mult de masina, iar pilotul trebuie sa aleaga trasa cea mai buna pentru a depasi. E clar ca Ferrari si Mercedes sunt cele mai pregatite din acest punct de vedere. E chestie de conceptie de abordare a cursei ca intreg, important fiind cine ia cele mai multe puncte. Pt RB, clasarea lui Vettel in fata la start si, daca e necesar, depasirea rapida a celui care l-a intrecut la start (asa cum s-a vazut) este un raspuns suficient in asa fel incat sa castige cursa. Se stie ca motoarele Ferrari si Mercedes au puteri superioare motorului Renault. Banuiesc ca faptul acesta se refera la puterea masurata pe banc, la punct fix, deci in conditii apropiate de cele ale startului.
    Vettel în pole position în Coreea de Sud, Hamilton pe locul doi!
  • O miscare foarte buna a scuderiei, care le va garanta titlul la constructori. In plus, Vettel va fi atacat puternic din 2 parti, iar, daca Ricciardo nu va creste repede, e foarte posibila si o dubla Ferrari in CM 2014.
    Raikkonen: "Sunt nerăbdător să pilotez pentru Ferrari alături de Alonso"
  • In problema lui Massa, Ferrari nu mai poate merge pe mana lui Alonso, care-l sustine pe brazilian. E evident ca trebuie sa ia un pilot de top. Alonso nu va pleca pt ca are un contract bun, iar Lotus nu sta pe roze, dimpotriva. In plus Kimi e mult schimbat in bine. E mai destins si cu simtul umorului. Nu cred ca s-ar contra intre ei, Kimi cu Alonso. Ar fi mai distractiv sa-l faca pe Vettel. Nu gasiti?
    BBC: Transferul lui Raikkonen la Ferrari este aproape, dar nu este finalizat
  • Surprinsi? Poate pt ca celelalte echipe nu tin pasul. Ramane cursa in care, pana la urma, tot Vettel cu Alonso se vor bate. Interesant e ce va face Hulkenberg. Oare cat va putea sa-i reziste lui Alonso?
    Vettel, surprins de pole position-ul obţinut la Monza
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău