• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

marian0904

  • Membru din 08.09.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 152 in total
  • Trebuie, cred, amintita si intelegerea de care a beneficiat Ferrari pentru transferul lui Fis. Cursele penibile ale lui LB aruncau scuderia si F1 in derizoriu. VM nu este singurul care si-a dat acceptul. Cred ca si Mercedes a avut un cuvant de spus si, probabil, in primul rand pentru imaginea F1, a fost de acord. VM stie ca motoarele Mercedes sunt cele mai solicitate si nu se face sa-si strice relatia pentru a servi pe Ferrari. Frank W cauta un motor si, pt ca are relatii proaste, trebuie sa se caciuleasca la Renault, altfel va trebui sa traga cu Cosworth, ceea ce nu-i convine.
    Primele imagini cu Fisichella in echipamentul Ferrari
  • Dupa falimentul curselor de pe noile circuite, bernie a scos cartea cu India, pe care o tinea de mult palmata. Probabil este o cacialma pentru a-si mentine profiturile la negocierile pentru cursele din Europa, Canada si SUA. Avand in fata exemplul Chinei, India nu va baga bani pt bernie. Poate niste prieteni ai mosului vor face o potemkiniada (un circuit de carton).
    India va gazdui un Mare Premiu de Formula 1 in 2011
  • Contractul pe care-l va avea Ferrari cu banca Santander incepand din 2010 este indiciul care arata ca Alo va veni la scuderie din anul viitor. Accidentul lui Mas a complicat lucrurile pt ca Rai ar fi fost sigur sacrificat. In acest caz, probabil ca se asteapta revenirea lui Mas, apoi se va lua o decizie. Oricum sponsorul va acoperi orice despagubire, un titlu al lui Alo cu Fer fiind o imagine exceptionala pt Santander, probabil mai buna decat titlul lui Ham cu McL (sponsor Santander).
    Raikkonen nu este ingrijorat de potentiala sosire a lui Alonso
  • Cred ca But are dreptate. Strategia adoptata de RB a fost sa aiba mai mult combustibil, fapt care le da batai de cap in calificari (au cateva zecimi in plus fata de rivali) si la start, acesta fiind mai greoi din cauza surplusului de benzina. Nu stiu de ce continua asa. In acest context, la starturi s-a vazut clar ca Vet se pozitioneaza pentru a-si inchide adversarii de la BrawnGP. La fel si Web (vezi si contactul cu Bar de acum 2-3 curse). RB trebuie ca rapid sa-si schimbe strategia, altfel vor risca din ce in ce mai mult pt ca nu se bat numai cu Brawn, ci si cu McLaren si Ferrari, in revenire.
    Schimb de replici intre Button si Vettel
  • Eu nu-l vad chiar atat de bun pe Kub. Dupa atatia ani la BMW vrea o echipa competitiva. Ce l-a impiedicat sa aduca echipa sus? Schumi a tras 4 ani la Ferrari sa-i duca acolo. Kub vrea direct. Sa se uite si la Ham care s-a vazut ca a tras de masina in fiecare cursa pentru a obtine cat mai mult. Acum e-n grupul fruntas. In acest timp Kub al nostru se complacea in spate si facea baza cu Hei, Fis si Sut. In ultima cursa s-a trezit. Trage tare Kub! daca vrei echipa buna si salariu mare. Altfel vei ajunge al doilea Jacques Villeneuve (smecherul si-a tras totusi un titlu mondial).
    Kubica vrea sa concureze pentru o echipa competitiva
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău