• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

marian0904

  • Membru din 08.09.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 152 in total
  • Cine il pune pe Todt peste Schumi sa-si aduca aminte unde era Ferrari in 1995, in mlastina, dupa 15 ani fara titluri. Sefii Ferrari si-au dat seama ca, daca vor sa ajunga iar in varf, trebuie sa-i aduca pe cei mai buni, si a inceput cu Todt, care, fara Schumi, Brawn si altii, nu ar fi facut mare branza, cat e el de Napoleon cel mic. Doar dupa 4 ani grei echipa a ajuns in fata. Cand a venit Schumi Ferrari avea inca motor V12, daca va mai amintiti. Ptr Schumi ar fi fost mai simplu, fiind pilot Mercedes (atunci) sa treaca spre McLaren sau sa ramana la Beneton care pusese mana pe motorul Renault in 1995.
    Schumacher isi reafirma sprijinul pentru Todt
  • Nu stiam cum il cheama pe tip. Pt mine e cea mai dezagreabila figura din F1. In anul premergator intrarii lui Ham, a fost dat un filmulet in care mai mult aparea personajul (AH). Nu stiu de ce-l tot arata la tv. Opriti-l fratilor. E dat mai mult decat fi-su. Cat de jenati sunt mecanicii McLaren cand sunt batuti pe umar de personaj. Le face mai mult rau. Sigur baga batul prin gard (chestia cu pastrarea lui Kova). Ar trebui sa mai scriem de tip, sa nu-l mai dea atat de des la televizor.
    Vettel a castigat Marele Premiu al Japoniei!
  • Cred ca Ferrari a gresit pastrand pilotul "mai ascultator" (Massa). Daca ar fi mers anul viitor cu 2 campioni (Alo si Kim) ar fi avut sanse mult mai mari de castig. Ambii au destula experienta sa nu se calce pe bataturi, in plus cred ca este si mult respect intre ei, ca fost campioni mondiali. Pe Massa il percep ca inca necopt, un copil dus de tatal sau la circuit. Ferrari merge, poate, pe reteta cu Schumi + locotenent, dar atunci diferenta dintre masina Ferrari si celelalte era mai mare, iar concurenta era mai mica. Acum cuplul Alo+Mas se va bate cu Ham, Vet, But si Ros sau Kim, eventual Web si Bar. Va fi greu. In plus, nu se stie cat de afectat este Massa.
    Raikkonen nu excludere retragerea din Formula 1
  • Massa nu a afut o masina competitiva? Massa a avut si in 2007 si in 2008 cea mai buna masina (Ferrari, asa cum bine stiti, dar, probabil, ati uitat). A fost invins de Kim in 2007 si de Ham in 2008. Mentinerea lui Massa la Ferrari este o decizie proasta, pt ca scuderia va lupta avand numai un pilot care va concura pt campionat (Alo). Massa va fi secundul lui Alonso asa cum a fost secundul lui Schumi.
    Toyota nu ii prelungeste contractul lui Glock
  • Ferrari greseste grav cu Kimi. Omul trage singur din greu pentru echipa si ei il lovesc pe la spate. Si pentru cine? Pt Massa care este un pilot mai slab si este in situatia in care este. Massa nu a castigat titlul in 2008. Nu cred ca-si va depasi conditia dupa ce va reveni. Probabil Ferrari ii pregateste un rol de servitor al lui Alonso. Ceea ce nu poate fi Kimi. Ferrari trebuie sa se gandeasca la faptul ca Alonso se va bate, aproape singur, cu But, Ham, Vet si, mai mult ca sigur, cu Kimi.
    Raikkonen, dispus sa negocieze plecarea de la Ferrari
Pagina
12345...192021...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău