• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

marian0904

  • Membru din 08.09.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 152 in total
  • Pentru Bar va fi inceputul sfarsitului.
    Barrichello: "Sezonul incepe la Barcelona"
  • Depinde ce contract are cu BrawnGP. Bar se imbata cu apa rece ca Brawn il va tine. Brawn a confirmat ca are cea mai buna masina (cine il credea?), dar acum are nevoie de bani, motor si un pilot care sa fie, cel putin, de valoarea lui But. Bar nu poate aduce nimic si termina cursele din ce in ce mai in spate, asa ca nu-l poate tine la BrawnGP decat un contract beton.
    Barrichello vrea sa continue in F1 inca trei ani
  • sper ca fia sa scape anul acesta de mosley sau de altii care se baga in seama degeaba. acestia ar trebui sa se gandeasca si ca orice avantaj tehnic pe il poate avea o echipa nu se poate aplica imediat, el trebuie adaptat masinii. in plus, ce s-ar intampla daca o echipa declara un buget mic, primeste niste avantaje, si apoi cheltuie mai mult? Se ajunge la circ, arbitraje la fia si chiar procese. e bine ca fia sa se limiteze numai la regulile tehnice si sa lase echipele sa se descurce dpdv al managementului sau marketingului, cu atat mai mult cu cat au personal bine calificat pentru asta. pe nimeni nu pacaleste aceasta "grija" a lui mosley pt formula 1; este de fapt grija pt scaunul lui care se clatina. sa ne lase!
    Mosley: "F1 poate supravietui fara Ferrari"
  • "FIA incurajeaza construirea unor motoare cu un consum redus". Cum se va putea face asta cu cheltuieli mici de cercetare si "inghetari" ale motoarelor? Cum se va aplica regula cu bugetul maxim de 40 mil lire? Spectacolul se va muta de pe pista la FIA. "Baietii" sunt bagati prea mult in seama. Bugetele se micsorau oricum, si fara decizia FIA. Cat despre aparitia unor noi echipe, daca acestea vor fi de calibrul multmediatizatei Lola, mai bine lipsa.
    Oficial: Realimentarea cu combustibil, interzisa din 2010
  • Analiza pe care ai facut-o tine seama numai de cantitatea de combustibil. Ar fi trebuit sa se aiba in vedere si pilotul. Eu cred ca un Ham, Vet, Alo sau Rai poate face o diferenta de 0,3 - 0,5 sec in calificari in comparatie cu But sau Bar.
    Analiza: Greutatile monoposturilor dupa calificari
Pagina
12345...272829...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău