• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

marian0904

  • Membru din 08.09.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 152 in total
  • Bravo tata! s-au spart niste motoare pentru asta, dar asa-i in tenis. Ai terminat pe 9, iei 2 puncte. Fara gluma, astea 2 puncte mai pot tine echipa cel putin 1 an in F1, ceea ce e pozitiv. Sper ca si Caterham sa sparga gheata.
    Bianchi: "Primele puncte pentru Marussia au fost ca o victorie!"
  • Un turbocompresor normal face necesara "aducerea" conductelor de admisie si evacuare spre el, deci o lungire a acestora, implicit si pierderi de presiune. Interesanta explicatia qwerty cu folosirea unui motor electric pentru accelerarea rotorului turbocompresorului. Intradevar, daca are un ax mai lung, se poate amplasa un astfel de motor. S-ar putea ca aceasta solutie de folosire a energiei recuperate sa fie mai eficienta, dar si mai simpla.Bravo Mercedes!
    Secretul motorului Mercedes: turbina şi compresorul de aer, montate în părţile opuse ale ansamblului motor
  • O regula tampita, comisarii gasindu-si de lucru pe o chestie care nu intereseaza nici intrecerea, nici securitatea, asa cum s-ar parea. Sub steag galben nu ai voie sa depasesti si nu am vazut ca, sub steag galben, daca un concurent forteaza sa se intample vreun accident semnificativ.. Ma gandesc la faptul ca putem vedea cursa, apoi apar comisarii care dicteaza un clasament nou. Ca X a depasit 100 kg/h, iar Y nu a incetinit de ajuns. Daca aceste reguli nu pot fi urmarite in timp real, atunci pot apare probleme in clasament si discutii ca regulile sunt aplicate "politic".
    FIA a schimbat regulile pentru pilotajul sub steagurile galbene
  • RBR a gresit grav ca a pus pe masini debitmetre proprii, neomologate de FIA. Va fi greu ca FIA sa-si dea cu stangu-n dreptu' la procesul pe care tot ei il vor judeca. Practic boardul FIA ar trebui sa sanctioneze dur departamentul sau tehnic pentru ca nu au rezolvat corect problema.Totusi, ma mira valoarea debitului. De vreme ce masinile trebuie sa consume max 100 kg de combustibil intr-o cursa (care are cam 1h si 30 min - Rossberg a castigat in 1h 32 min), dintr-o impartire simpla ar rezulta un debit de max 67 kg de combustibil pe ora.
    Ricciardo, exclus din cursa de la Melbourne pentru încălcarea regulamentului combustibilului. Red Bull a făcut apel
  • Succes Caterham!
    Caterham avertizează că se va retrage din Formula 1 dacă nu câştigă puncte în 2014
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău