• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

marian0904

  • Membru din 08.09.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 152 in total
  • Hulk e foarte optimist. Isi inchipuie ca Force India va menţine dezvoltarea, va aduce noi componente pentru a rămâne competitiva tot timpul. Daca pana acum ma intrebam de ce Hulk nu are sponsori, acum m-am lamurit. Omul viseaza. Nu stiu ca Mallya sa fi dezvoltat masina in partea a doua a sezonului. A lasat totul pe mana baietilor muncitori. Ca Hulk.
    Hulkenberg: "Este o situaţie unică, nimeni nu ştie ce se va întâmpla în 2014"
  • Cam cinic comentariul de mai sus. Kimi nu va fi nr 2. Nici Massa n-a avut contract de nr 2, chestia asta vazandu-se clar atunci cand a declarat ca nu-l va mai sprijini pe Alonso. In plus, Kimi e trecut prin multe, iar daca Ferrari va incerca sa-l favorizeze pe Alonso va stii sa puna lucrurile la punct. In acest moment la Ferrari nu este un lider incontestabil. Nici Domenicali, nici Alonso nu-i pot spune lui Montezemolo sa impuna un ordin de echipa decat daca Alonso e detasat de Kimi. Ori lucrul asta, cred, nu se va intampla. Asa ca si Alonso si Kimi vor trage fiecare pentru el, iar Montezemolo va strange rezultatele si, sper, se va felicita la sfarsitul anului pentru titlul de CM la echpe.
    Alonso: "Un pilot trebuie întotdeauna să respecte ordinele de echipă"
  • "Ştiu cum funcţionează lucrurile de acest gen." Daca Massa stie, atunci ar trebui sa vorbeasca despre cel mustra constinta pe el.
    Massa: "Sunt sigur că Alonso ştia despre scandalul Crashgate"
  • Montezemolo a spus ca nu intelege de ce se limiteaza testele pe masini reale pentru a se micsora cheltuielile, dar, in schimb, se folosesc simulatoare care costa milioane de euroi. Nu inteleg parerea cf careia un simulator arata mai bine calitatile pilotului. Un simulator este un sistem mecanic dublat de un model matematic care cauta sa imite comportarea masinii reale in cursa. Acest sistem are limitarile sale, mai ales in a simula suprasarcinile care apar pe durate mai lungi. Cat despre formulari ca "numai simulatorul reda vitezele unei masini de F1, grip-ul specific, zonele de franare, etc" ma fac sa ma gandesc la faptul ca respectivul considera o joaca sa conduci pe un circuit cu viteza medie de 200-250 km/h..Oricum, MP se disputa, inca, pe circuite reale nu pe computere.
    Ferrari: "Raikkonen va utiliza simulatorul echipei în 2014"
  • Probabil tehnologia pentru acel pneu nu se preteaza pt regimurile de lucru din F1. Lucrurile nu trebuie privite tragic, mai ales ca este o sesiune de probe. Pirelli incearca, inca, sa gaseasca ceva nou si acest lucru e de aplaudat. Vad ca sunt multi care vor pneuri solide, eventual curse fara oriri la boxe. Le urez: somn usor!. Spectacolul si suspansul in sezonul 2013 a fost atat timp cat pneurile s-au degradat. Apoi nimeni nu l-a mai deranjat pe Vettel timp de 9 curse. Deci, dupa mine, Pirelli ar trebui sprijiniti pentru a gasi solutii.
    Pirelli: "Pneurile care au provocat pana lui Rosberg nu vor mai fi utilizate niciodată"
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău