• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

marian0904

  • Membru din 08.09.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 152 in total
  • Lopez a ajuns la un acord cu Kimi pentru ca nu-i putea plati salariul, nu invers.
    Lotus admite că are întârzieri la plata salariilor şi a furnizorilor
  • RB a aratat ca poate castiga cu motoare mai "slabe" ca si putere nominala. Important este sa controlezi tot lantul de fenomene ce apar la ansamblul masinii si sa imbunatatesti randamentele. Daca Mercedes are un motor cu mult mai puternic, pentru mine e clar ca vor avea probleme de consum. Oricum, faptul ca exista si noul sistem ERS va micsora importanta plusului de putere al motorului principal. Ma bucur ca este un om (Pat Fry) pentru care un regulament este clar. Pana in vara lui 2014 o sa-si dea sema ca nu este asa.
    Ferrari nu anticipează diferenţe mari între motoarele sezonului 2014
  • Declaratia mi se pare prosteasca. Nu inteleg de ce a facut-o. Chestia asta ca Mercedes construieste o echipa de F1 pentru viitor si ca treaba asta se face cu pasi mici, dar siguri, e naiva. In fiecare an sunt aspecte noi si a invins acela care a raspuns cel mai bine in cel mai scurt timp, adica cel care s-a adaptat rapid la acele schimbari. Mercedes a inceput in 2010 cumparand Brawn GP (CM in acel moment) si a ajuns, dupa 4 sezoane, pe locul 2, iar Wolf ne spune ca locul 1 e, inca, departe. Probabil in 2014 isi propun locul 1,75, in 2015 locul 1,5, urmand ca in 2017, nemteste, sa ajunga pe locul 1,000. Fassss. Pentru mine e clar ca vor sa adoarma concurenta, dar uita ca Vettel&co (inca) nu dau semne de oboseala. Solutia e sa-l ia pe Vettel si sa lase politica intortochiata pt Ferrari.
    Mercedes: "Nu vom lupta pentru titlul mondial în 2014"
  • Vad ca Montezemolo se exprima cam mult acum, la spartul targului, vrand sa dea sperante fanilor Ferrari. Frumos. Ma asteptam, mai ales, sa analizeze esecul conducerii echipei. Daca in prima parte a campionatului Ferrari concura de la egal la egal cu RB, in partea a doua Ferrari a pierdut pana si duelul cu Mercedes. Dupa mine Ferrari a gresit major in 2 privinte: s-a aliat cu alte echipe cerand ca Pirelli sa revina la spcificatii care se degradeaza mai putin si nu a putut tine pasul cu RB in imbunatatirea masinii. Va putea managementul Ferrari sa gestioneze favorabil situatia in 2014? Sunt sperante pe care eu le leg, mai ales, de aducerea lui Kimi (un succes al conducerii Ferrari) care il va impulsiona nu numai pe Alonso, ci si pe membrii echipei tehnice, rezultatele lui la Lotus fiind dovezi in acest sens.
    Ferrari: "Trebuie să-i oferim lui Alonso un monopost mai bun decât Red Bull"
  • Chiar daca anul 2014 va fi dominat de schimbarea motorului si a KERS cu ERS, nu trebuie lasate deoparte intregul material de concurs si echipa. Chiar daca Renault are o expertiza mai buna in motoare mici, Ferrari si Mercedes pot recupera la celelalte capitole. Ma gandesc, in primul rand, la pilotii Ferrari care-l pot ataca pe Vettel in fiecare cursa. Dupa mine cel important va fi ca echipele sa poata dezvolta cat mai repede masinile. Aici RB a castigat. Desi aveau un motor mai putin puternic pe bancul de proba decat Ferrari sau Mercedes, in regim de cursa masinile RB au depasit masinile Ferrari sau Mercedes, mai ales in a doua parte a sezoanelor.
    Ferrari: "Putem domina din nou Formula 1 în viitorul apropiat"
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău