• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mavrick

  • Membru din 11.09.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 548 in total
  • Arata-mi si mie cand am zis ce spui tu? Bai fanilor, din respect fata de echipa voastra de ce d...u va stricati imaginea mancand c...at cu lopata? Pe cat de corect e sa spui "copacul dupa fruct se cunoaste" pe atat de corect e sa spui "echipa"dupa caracterul moral al fanilor se cunoaste(fanii sunt principalii sponsori ai unei echipe, de n-ar avea fani ar fi in faliment). Voi si idolii vostri dati dovata a fi numai niste pute mici ce ii roaga pe mama si pe tata (cu alte cuvinte FIA) sa nu-i mai lase pe fratii sai mai mari (Ferrari, McLaren, Mercedes, Lotus) sa concureze decat cu niste monoposturi de rahat ca ei n-au bani pentru altele mai bune (evident si mai scumpe). Cu astfel de copii (echipe in cazul nostru) se pot lauda acei parinti (in cazul nostru F1)? N-am zis ca regulamentul se aplica diferit de la echipa la echipa, am zis ca ACTUALUL REGULAMENT BAGA BETE IN ROATE ECHIPELOR MARI (FERRARI, MCLAREN, MERCEDES, LOTUS) IMPIEDICANDU-LE PE ACESTEA IN A NU PROGRESA DECAT ATAT CAT POT SI ECHIPELE DE RAHAT.
    Alonso propune mai puţine curse şi mai multe teste
  • Ceapa, marian sandu si coco, tinand cont de timpii in care ati postat va intreb: nu cumva sunteti @marius_kji ce s-a simtit deteriorat de 9 voturi negative si ca sa-si repare imaginea v-a scris si pe voi ca sa zica "ia uite domne cati sunt de aceeasi parere ca si mine"? =))
    Alonso propune mai puţine curse şi mai multe teste
  • Probabil simti ca atat "energizantele" cat si "ala micu" se sprijina in legea ce le impune, in special mai marilor echipe (Ferrari, McLaren, Mercedes si de ce nu si Lotus) s-o lase mai moale cu munca si cheltuielile... asta te framanta pe tine (si nu numai) @marius_kji si mai zici ca Briatore il ajuta pe Alonso. Rogu-te sa vi cu argumente clare si nu mai discut, dar pana atunci taci si constientizeaza ca numai datorita echipelor de rahat F1 nu mai inregistreaza progrese majore la capitolul tehnologie. Ce-ar fi sa facem un sondaj de opinie legat de imaginea F1 de acum 10ani si cea de azi, sau un alt sondaj de opinie legat de sansele la victorie a celor de la Red Bull daca actualul regulament n-ar mai baga bete-n roate echipelor in vederea dezvoltarii monoposturilor ? Cred ca ti-ai face mil. de pacate bagandu-ti p...a in gura la milioane de fani F1 ce-ar fi de acord ca Red Bull castiga datorita regulamentului si ca in trecut F1 era un sport mai placut de urmarit.
    Alonso propune mai puţine curse şi mai multe teste
  • Vettel a reusit sa faca un mic spectacol cu Alonso la Monza cand l-a scos in decor in timp ce Alonso il depasea pe exterior, ghinionul lui a fost ca Alonso a revenit pe circuit si tot l-a depasit. Astfel n-a scapat de un drive-through pe motiv ca a incalcat regula de aparare a pozitiei care dupa spusele lui Daniel suna cam asa: “Orice pilot care îşi apără poziţia [...] poate utiliza întreaga lăţime a pistei în timpul primei sale mişcări, cu condiţia ca nicio porţiune semnificativă a monopostului care încearcă să depăşească să nu fie alături de monopostul său”.
    Alonso: "Hamilton rămâne cel mai mare rival al meu"
  • @pinochio, cu un Massa la mai mult din jumatatea de pcte acumulate de Alonso. Cu siguranta va spune ceva aceasta diferenta! Desigur, pentru unii ca Mircea sau Grosjean, va zice ca Massa a avut un monopost de cel putin 2 ori mai prost ca a lu' Alonso... :))
    Schumacher, cel mai puţin rentabil pilot în sezonul 2012
Pagina
12345...626364...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău