• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mavrick

  • Membru din 11.09.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 548 in total
  • Cine are bani isi permite asemenea cheltuieli! Zic asta pentru mai acum cateva zile se mirau unii zicand "de unde au cei de la Ferrari bani pentru a-si construi un alt sediu?" si le-am zis ca Ferrari, Mercedes si Renault (Lotus) sunt echipele pure si cu bani.
    Schumacher, cel mai puţin rentabil pilot în sezonul 2012
  • @F1 Fan, Nicolae Iorga spunea ca "de multe ori tacem fiind convinsi de prostia adversarului" si atunci te intreb eu pe tine: de ce-ti mai bati capul cu uni ce "urla"(iti scrie zeci de randuri ca e ca el) ca un Becali si gandesc ca un Diaconescu? Eu ii dau in p..da mami lor/ Cu ei nu ma mai omor! Incearca si tu!
    Ferrari a recrutat încă un inginer pentru aerodinamică
  • @213, dupa cum ai citit la @madslayer si @Firestarter, Ferrari e o echipa cu bani. De ce crezi ca de ceva ani FIA le impune echipelor un cost redus in privinta dezvoltarii monoposturilor? R: pentru ca Ferrari impreuna cu Mercedes si Renault, singurele echipe pure, ar fi dominat campionatele iar echipele mici n-ar fi avut nici o sansa. Dar, asa cum a spus @madslayer, sa nu crezi ca noul sediu are vreo legatura cu F1.
    Ferrari construieşte un nou sediu pentru angajaţi la Maranello
  • "Stiu ca sunt prost dar cand ma uit in jur prind curaj"-I.Creanga
    Red Bull şi Alonso, implicaţi într-un schimb de replici înaintea noului sezon
  • @viduka, in mare parte asa e, dar furnizorii de pneuri ale echipelor nu vor fi stabiliti in functie de zaruri ci de cum ii duce capul. Astfel echipele impreuna cu pilotii lor vor trebui sa se concentreze si asupra furnizorilor. Cred ca lu' Hembery ii este teama de concurenta, nu s-ar impotrivi el concurentei din dorinta de a face un bine F1. Prefera sa fie singurul furnizor de pneuri in F1, in felul asta facandu-si publicitate.
    Pirelli: "Nu avem niciun apetit pentru un război al pneurilor"
Pagina
12345...636465...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău