• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

michael_schumacher

  • Membru din 02.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 255 in total
  • Ce mucos! Am tot respectul pentru Hamilton, stilul sau de pilotaj se apropie foarte tare de cel al lui Senna si ultimii 2ani ai lui Schumy. Se pare ca a uitat ce inseamna sa ai masina proasta. La cate de urat s-au despartit Mercedes de McLaren nu as exclude posibilitatea ca Mercedes sa nu le mai furnizeze motoare si atunci Bye Bye baby sanse la titlu.
    Hamilton: "Nu mai are nicio valoare să-l baţi pe Schumacher"
  • Formula1 NU este un sport pt cei saraci. Nu a fost si nu va fi vre-o data. Echipele mari intotdeauna vor fi in top la capitol si vor reusi performante bune. Cu mici exceptii in ultimii 10ani a existat o regula BUGET = PERFORMANTE. Ma indoiesc totusi ca unii vor tine cont de aceste reguli, ok suntem in recesiune, dar asta nu inseamna ca trebuie sa scadem nivelul de performante si dezvoltari cu care F1 ne-a obijnuit. Ce ar fi daca si noi fanii si telespectatorii in general am opri televizorul in mijlocul cursei timp de 10minute. Teoria de la baza acestei masuri a fost ca "niveland" bugetele masinile vor avea performante similare, insa este clar pt toata lumea ca la o masina de F1 este suficient ca un singur apendice aerodinamic sa nu fie la locul lui si se duce toata aerodinamica masinii si in consecinta timpii si performantele. Tind sa cred ca este mai mult de ochii lumii.
    Bugetul cheltuielilor operaţionale în F1, redus la 20 de milioane de euro
  • Ce tigani! Aveam o parere mai buna despre ei...
    Circuitul din Coreea de Sud nu a fost încă finalizat
  • Ah si inca ceva! Asazisi fani ai FORMULEI1, respectul cu care il tratatati este respectul pe care ar trebui sa il primiti. Niciodata in istoria formulei1 un pilot nu a fost tratat ca ultimul jeg. cei care nu il ataca si il critica pe Schumacher acum nu au respect pt el si pt Formula 1
    Jordan: "L-aş concedia imediat pe Schumacher"
  • Omul asta pur si simplu nu poate sa iti tina pliscul. Ce a facut el in 14ani pentru Formula1? NIMIC! A intrat pe usa din fata a Formulei1 si a iesit prin spate. El e ca vulpea ce nu ajunge la struguri, suparat (inca) pentru faptul ca MSC l-a sfidat si s-a transferat dupa numai o cursa la echipa lui la Benneton. Schumy nu are ce sa mai demonstreze nimanui. Daca dupa 7titluri nu a aratat cat de bun este atunci ce poate face asta? Prost a fost poate cel mai mare rival al lui Senna, insa dupa ce s-a retras au devenit prieteni buni si a spus ceva despre Senna si vreau sa il citez: "Senna a condus întotdeauna 102% peste limită, pe când eu am fost abia la 90%." Acest citat este valabil si la MSC comparat cu numerosii rivali de-a lungul timpului. Nu ne intereseaza ce spun niste anonimi din lumea Formulei1 despre cel mai titrat pilot al tuturor timpurilor. Ce-ar fi daca si eu as spune, Jordan in locul tau mi-as da o palma la ce aberatii spui!
    Jordan: "L-aş concedia imediat pe Schumacher"
Pagina
12345...313233...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC RENAULT New Symbol 1.4 98CP Privilege 2008, HONDA CBR600F4i 2002
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Golf TDI, Daewoo Matiz 2007, Dacia Solentza, Chevrolet Aveo, Daewoo Nubira
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW M3 E46 2003, Honda Accord
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău