• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

michael_schumacher

  • Membru din 02.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 255 in total
  • Va laudam, va admiram si va sustinem pentru entuziasmul, pasiunea, determinare, constanta si inventivitatea de care ati dat dovada atat anul trecut (a doua jumatate) cat si anul acesta minus incidentele din cadrul echipei care date fiind circumstantele erau inevitabile. Va multumim pentru spectacol! Meritati sa castigati.
    Webber: "Contestatarii noştri ar trebui să ne laude"
  • NeoGalaxy si tu esti doar om... :p Frumos oricum si sunt total de acord cu tine. Vettel si Alonso au cedat in fata presiunii anul acesta intrucat interesele sunt foarte mari competitia este mai acerba ca in ultimii multi ani... Anul trecut Brown a avut noroc ca Barrichello a dat dovada de pilot de duzina si nu a tinut pasul cu Button altfel... vedeam episodul Vettel-Webber. Si nu le-a mers pentru ca avand 2piloti pe picior de plecare nu a avut cine sa dezvolte masina corespunzator, plus interzicerea testelor, plus faptul ca au trebuit sa se ocupe de 2masini pana in ultima clipa pentru a lua campionatele anul trecut. Isi vor reveni la anul, sunt sigur...
    Mercedes GP renunţă la 2010 şi se concentrează pe sezonul viitor
  • Va continua acest sezon entuziasmant si plin de suspans pana in ultima cursa cu 5piloti ceea ce este FANTASTIC pentru noi, pasionatii si fanii F1 si in general pentru acest sport. Oricine va castiga acest campionat va ramane in istorie nu numai pentru ca a reusit sa isi adjudece coroana de campion ci si pentru calitatea cuselor, a scandalurilor si a numarului mare de noutati si piloti puernici. Perioada aceasta imi aminteste de legendele Senna, Mansell, Piquet si alti mari piloti si campioni, care deabia mai tarziu am reusit sa o apreciez si inteleg. Suntem extrem de norocosi ca asistam la scrierea istoriei F1 intr-o perioada despre care se va vorbi mult timp de acum inainte.
    Alonso: "Toţi pornim de la zero la Spa"
  • @moa: TU nu ai habar ce se intampla pe pista! @baronul albastru: te rog sa ne luminezi tu si pe Schumy (casa nu mai repete acesta gresala) care sunt limitele fair play-ului; poate daca tot faci treaba asta o sa-i bagi mintile in cap si lui Barrichello care se juca "cine-i CHIKEN" cu Schumy
    Schumacher îi cere scuze lui Barrichello
  • Pilotul și campionul Posted in 2010 cu etichete 2010, Hungaroring, Michael Schumacher, Rubens Barrichello, Ungaria on 2 august 2010 by SRadu "Pe de-o parte avem cel mai titrat pilot din istoria Formulei 1: teutonul, unicul și inegalabilul Michael Schumacher. Pe de alta avem un brazilian chel, bătut măr de teuton, un talent neîmplinit. Da, n-am crezut niciodată în Barrichello. L-am categorisit repede ca un tip cu insuficient talent pentru Ferrari-ul acelor vremuri, a cărui principală calitate e de scutier perfect pentru der König. Apoi îmi era antipatic pentru că vorbea mult și realiza prea puțin, pentru că nu a avut niciodată atitudinea lui Mark Webber de azi, de a-și lua soarta în propriile-i mâini și de a-i da lui Schumi de lucru. Anul trecut, la Brawn GP, istoria cu Rubens s-a repetat. Dar în toamna trecută brazilianul parcă s-a trezit, la 37 de ani. Și a ținut în viață campionatul, făcându-ne pentru prima dată să-l vedem așa cum probabil el s-a considerat întreaga carieră: un pilot talentat, capabil să câștige titlul într-o bună zi. Ei bine, șansa lui a trecut. Presiunea s-a ridicat de pe umeri și Rubens pare un tip relaxat și împăcat cu sine. Până la urmă cred că poate privi în urmă nu doar cu nostalgie ci și cu mândrie. Rubens nu e un campion, dar e pilot. Ieri, viața i-a oferit șansa să-și câștige înapoi o parte din respectul de sine pe care Schumacher i l-a măcinat ca un cancer, duminică de duminică, timp de 6 ani. Iar Rubens n-a stat pe gânduri și a trecut prin acel tunel îngust precum ața prin ac, urlând și stârnind praful pustei maghiare și ieșind din nou la lumină, drept, cu sabia în mână și călare pe calul său alb. Nu am fost în cockpitul bătrânului Williams, însă îmi imaginez cum trebuie să se fi simțit brazilianul acolo: terifiat și extaziat în același timp. O clipă mare cât o carieră pentru el. Și ar trebui să-i mulțumim lui Schumi pentru asta. Dacă s-ar fi lăsat depășit sec și plat oare ar mai fi fost bucuria lui Rubens atât de mare? O victorie e mare doar când e grea. Și nici o depășire din ultimii ani n-a fost atât de dificilă și de spectaculoasă ca asta. Mi-ar plăcea să cred că Schumi zâmbea în cockpit după aceea și că a știut exact care e limita, că a luat în calcul totul. Că n-a fost doar un gest de supremă aroganță și imaturitate. Asta doar el o știe. Nu știu dacă Schumi regretă revenirea aceasta. Eu sper că nu. Poate că 7 titluri, 91 de victorii, 68 pole-uri și 76 de tururi rapide sunt doar cifre. Poate și el urla în cockpit când a fost depășit… Și poate asta e tot ce contează pentru tipii ăștia." http://formula1grandprix.wordpress.com/tag/michael-schumacher/ Toata lumea isi da cu parerea, dar putini stiu si-sau inteleg ce a fost in capul lor in clipele alea. Aversitatea unora fata de Schumy ar trebui canalizata asupra altor elemente negative din cadrul F1, dar in fine... UN CAMPION NU SE VA LASA NICIODATA DEPASIT DE UN NO-NAME CA BARRICHELLO DOAR PT CA ARE MASINA MAI BUNA!!!
    Schumacher îi cere scuze lui Barrichello
Pagina
12345...495051
  • CE MASINA /MASINI CONDUC RENAULT New Symbol 1.4 98CP Privilege 2008, HONDA CBR600F4i 2002
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Golf TDI, Daewoo Matiz 2007, Dacia Solentza, Chevrolet Aveo, Daewoo Nubira
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW M3 E46 2003, Honda Accord
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău