• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

michael_schumacher

  • Membru din 02.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 255 in total
  • Asta este presa, daca nu pot spune nimic despre rezultate, instiga scandaluri si publicului ai place, iar imaginea F1 nu are de pierdut. Anul acesta Schumy a spus ca va fi greu, pt el si pt echipa si stia el de ce. Oamenii au avut asteptari prea mari de la el si de la masina, care a fost clar un rateu total din pacate pt ei. Pt cei carora le place sa scormoneasca in trecutul lui Schumy, aduceti-va aminte cati ani i-au trebuit lui Schumy sa faca din Ferrari o echipa capabila sa lupte pentru titlu si cat i-a luat echipei Ferrari sa-i puna la dispozitie o masina capabila sa castige atatea campionate...desigur, acum nu va fi cazul.. nici mercedes si nici Schumy nu mai au atata timp, dar nici nu va mai fi cazul. Trebuia renuntata mai devreme dezvoltarea la masina asta. Este EXTREM de lenta, greu de manevrat si foarte instabila in viraje. Eu am incredere in capacitatea echipei si a lui Schumy de a alinia la startul sezonului 2011 o masina capabila macar sa se bata pentru victorii si sa tinteasca ambele titluri. Ah si referitor la incidentul cu Barrichello, cel din urma este cel care ar fi trebuit sa isi cearsa scuze si sa fie penalizat. Nu stiu cati isi mai aduc aminte cu un an inainte sa ajunga la Ferrari Barrichelo pilota pentru Ford intr-o masinuta alba si nu ma tin minte exact in ce cursa s-a trezit pe primul loc cu o masina de locul 10 si a tinut in spate intreg plutonul 10-15 tururi, timp in care era pe tot traseul imprastiat cu masina si incerca din rasputeri sa blocheze masinile din spatele sau mult mai rapide. Atunci toata lumea l-a aplaudat pentru ca si-a aparat pozitia. Stimati FANI F1 orice pilot lupta pana in ultima clipa pentru pozitia lui, fie si pentru locurile din afara punctelor; este dreptul si obligatia de a face tot ce le sta in putinta in a tine in spate pilotii din spate, chiar daca acestia sunt mai rapizi, si daca asta inseamna sa-i descurajeze, o vor face; TOTI fac acest lucru. Nu mai dati din toate partile cu pietre in el. E admirabil si perfect normal ceea ce face acest SIMBOL al F1, care prin acest gest de revenire in F1 se alatura altor mari piloti si campioni(Nigel Mansell, Alain Prost,Niky Lauda si multi altii). Cu atat mai mult cu cat se intoarce cu echipa care l-a sustinut ca tanar pilot si la care ar fi trebuit sa piloteze cand a intrat in F1, insa conjunctura a fost nepotrivita acestui lucru.
    Mercedes GP renunţă la 2010 şi se concentrează pe sezonul viitor
  • "Ca piloţi nu suntem în măsură să decidem nimic. Îi vom lăsa pe cei care ştiu mai bine decât noi să decidă ce este mai bine pentru sportul nostru. Sunt sigur că vor decide ce cred că este mai bine. Noi doar pilotam maşini" --> Cu alte cuvinte da vina pe Ferrari... Mai bine tacea decat sa spuna asa mizerie. Cat tupeu. RUSINE!!!
    Alonso evită să comenteze ordinele de echipă din Germania
  • Ca si Massa, noi fanii F1 trebuie sa fim deasemeni realisti. Avem 4piloti de la 2echipe despartiti de 24puncte toti cu minim 2victorii in acest sezon, restul sunt outsideri...
    Alonso: "Vom câştiga titlul mondial în 2010"
  • toti am vazut, dar nu vezi k nu se ocupa nimeni...
    McLaren: "Ferrari sunt favoriti in Turcia"
  • daca pentru voi(RENAULT) performante = dublu abandon inseamna k sunteti patetici rau. aveti o masina de kko. pacat de Alonso.... M. Scumacher forever!
    Barcelona, momentul crucial pentru Renault
Pagina
12345...5051
  • CE MASINA /MASINI CONDUC RENAULT New Symbol 1.4 98CP Privilege 2008, HONDA CBR600F4i 2002
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Golf TDI, Daewoo Matiz 2007, Dacia Solentza, Chevrolet Aveo, Daewoo Nubira
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW M3 E46 2003, Honda Accord
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău