• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

michelle_b

  • Membru din 02.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1070 in total
  • draga prietena ...aceea e ora la care s-a redactat articolul !! de postat, s-a postat dupa 11.30 :P
    Kubica vrea sa lupte pentru titlul mondial
  • Felicitari Morphiei :D (de asemenea Hellenei, lui Hoyad, tuturor prietenilor mei =)) =)) =))) precum si celorlalti castigatori ai etapei ...
    F1 Champ: Castigatorii etapei a 16-a
  • tocmai am vazut reluarea pe RTL si, imi mentin parerea, nu e vina lui Sebastian. Numai daca ar fi putut sa isi scoata o pereche de aripi sau sa evapore in atmosfera, ar fi putut EL evita "atingerea" cu Massa.... pina si comentatorul RTL a spus, ca NU e comisar de cursa, dar parerea lui e ca Massa nu trebuia sa "inchida unghiul" lui Bourdais, ca trebuia sa mearga pe dreapta, lasand loc si pentru Sebastian ...
    Japonia: Alonso obtine a doua victorie consecutiva!
  • despre incidentul cu Bourdais am scris la "stirea" cu Bourdais, nu sunt experta in aplicarea regulamentului in formula1, dar (si asta este opinia mea, nu doresc sa ma cert sau contrazic cu nimeni !!!!) chiar ii dau dreptate lui Sebastian. M-a impresionat declaratia lui si ti-o traduc: "Nu stiu cum s-ar fi dorit sa actionez. Puteam sa intind covorul rosu si sa ii cedez curba. Acesta este singurul lucru care l-as fi putut face (mai mult decit am facut, spun eu). Pentru mine este clar. Da, am iesit de la boxe, da, se presupune ca trebuia sa fiu atent si chiar am fost. Am ramas pe interior si nu l-am impins afara, nu am trecut mai mult decit admis de curba. Am facut tot ce s-a putut sa nu il lovesc, iar el m-a inghesuit si a intors si s-a comportat ca si caind nu as fi existat, ca si cand nu as fi fost acolo. Ce se presupune ca ar fi trebuit sa fac ?" . Deci, parerea mea (desi e clar, ca la iesirea din pit-lane un pilot trebuie sa lase sa treaca pilotul care vine pe pista) ca in acest caz concret, Bourdais nu trebuia penalizat ! Insa, repet, nu sunt nici o somitate in materie de aplicarea regulamentului. Dar nici nu sunt "pe linga subiect si predicat" si chiar imi pare rau de Sebastian. Declaratia lui la intrebare daca e surprins de penalizare ca "Nu, pentru ca de fiecare data cind sunt chemat de comisarii de curse, intr-un fel sau altul tot timpul sunt de vina" e foarte "amara" si impresionanta ...
    Japonia: Alonso obtine a doua victorie consecutiva!
  • are (saracul) un comentariu foarte bine argumentat (dar si amar, ptr ca este penalizat - pe nedrept cum spune el): "I don't know what I was supposed to do basically. I could have unrolled the red carpet and given him the corner. That is the only thing I could have done." "For me it's very clear. Yes, I exit the pits, yes I'm supposed to be careful and I was," he said. "I stayed inside and I didn't push him out, I didn't overshoot the corner". "I did everything I could not to run into him and he just squeezed and turned and behaved like I didn't exist, like I wasn't there. What am I supposed to do?" ... si, in plus, declara ca e deja obisnuit, ca, de cate ori este chemat sa dea explicatii la comisarii de cursa , pleaca de acolo "Vinovat". Intrebat daca a fost surprins ca a primit penalizarea, Bourdais raspune: "No, because every time I get called to the (stewards) meeting rooms, one way or the other it goes against me," he said.
    Bourdais penalizat, Massa castiga inca un punct
Pagina
12345...126127128...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău