• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

michelle_b

  • Membru din 02.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1070 in total
  • ... nu vreau sa supar pe nimeni (prietenii stiu la ce mare fan ma refer :D) dar el nu va fi campion EVER. Cu sau fara HamHam in echipa, din pacate nu are (si nu vreau sa il citez pe Dani :P, dar se stie la ce ma refer) ceea cea e nevoie pentru a fi campion. Sorry, dude, dar nu pot sa te vad campion! Timpul ne va arata daca am dreptate sau nu, desi, daca nu mi-ar displace actiunea in sine, as face pariu ca am dreptate.
    Kovalainen: "Pot lupta pentru titlu in 2009"
  • cu sharky_raduku. Testele sunt teste si, asa cum am mai afirmat, fiecare este interesat de un anumit aspect. Nu sunt prezenti pe circuit pentru a face impresie cu timpii scosi. Insa, dupa citeva zile de teste (nu conteaza schimbarea circuitului) cind observi constant ca o anumita echipa nu poate sa realizeze timpii cei mai buni si/sau ca are probleme, incepi sa intelegi ca situatia nu este absolut deloc rozalie pentru acea echipa. In alta ordine de idei, ma bucura foarte, foarte mult faptul ca din primele teste BGP si Jenson arata ca au "intrat" in "paine" ca sa zic asa si ca sunt competitivi. In afara motivului evident, ca erau pe "cale de disparitie" si ca au avut cel mai scurt timp sa isi puna la punct monopostul, in afara faptului ca inca sunt de parere ca Jenson merita sa cistige un mare premiu, si, de ce nu, un campionat, in afara faptului ca parerea mea tot mai ferma este ca in acest sezon nimeni nu poate paria 100% pe o echipa, se pare ca toti au sanse egale, mai am un motiv :P si prietenii stiu de ce :D. good luck BGP & Jenson !
    Incredibil: Brawn GP conduce testele de la Barcelona!
  • sigur ca e fericit. Numai ca, fara sa am pretentia a fi de experta in Formula1, pot afirma ca Brown a facut doua greseli imense: cea mai mare (si probabil, dureroasa pentru echipa) este pastrarea lui Fry (no comments, este evident) si apoi a lui Rubens. Jenson are cu ce si poate face ceva, incepind de la dezvoltarea monopostului si terminind cu cistigarea unui mare premiu. Insa Rubens, orice ar spune el, in opinia mea este istorie. Nu ma astept sa vad nimic spectaculos. Mult mai bine ar fi fost aducerea unui "debutant" care are dorinta de afirmare. Totodata, eu nu cred ca o echipa cu doi debutanti ar fi fost de bun augur, acestia neputind dezvolta masina la fel cu un "oldie". Desi, se poate sa ma insel ...
    Barrichello: "V-am spus ca nu ma retrag din F1"
  • poze: http://f1.gpupdate.net/en/photolarge.php?photoID=119217&catID=4159
    Heidfeld incheie testele de la Jerez pe primul loc
  • Da, a fost surprins. Dar nu de cind este la Ferrari. Tocmai cu tine am discutat subiectul si ti-am spus, la fel ca si lui alonso_x, ca daca ai poze, linkuri te rog sa ni le oferi si noua. Si a mai fost cineva surprins la multe petreceri acum 2 ani. Titlurile erau "the intense nightlife of ..."
    Massa: "Sunt un punct de referinta pentru Ferrari"
Pagina
12345...767778...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău