• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

michelle_b

  • Membru din 02.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1070 in total
  • Neo, nu stiu de ce spui ca poate fi tratata ca un pamflet teoria ta, pentru ca ai numai idei exceptionale! daca ai timp, sa ii scrii neaparat lui Max. iti garantez ca te ia consilier. si spre totala ta surprindere (si, cu siguranta spre disperarea TUTUROR fanilor Formulei 1) cea mai mare parte a ideilor tale va fi implementata ! singura idee la care mai trebuie lucrat este cea cu un motor care sa reziste 6 curse ! cum poti spune asa o prostie ???? un motor (evident UNICUL :P) trebuie neaparat sa reziste toate cursele din sezonul competitional ! si de aceea va fi denumit "motor unic" . respectele mele ! esti tare !
    Toyota se opune categoric motorului unic
  • ai sa vezi ca: Honda, BMW, de Toyota se stie deja, McLaren vor fi tot pe-acolo ! eu spun ca lui Max i se vor administra niste intravenoase si, poate, spre bucuria lui 2 peste cap :P, si o sa isi "revizuiasca atitudinea" fata de motorul unic... sa vedem, veioza stie sau nu ? :P Problema este ca s-au "taxat" prea urit cei de la Ferrari la "bursa Automarket" pentru o afirmatie cu ... "ne mai gindim" ... dar, asta e, am tot spus-o, life is full of S...urprises!
    Ferrari: "Renuntam la F1 daca vin motoarele unice"
  • 1. daca ar fi existat o declaratie care sa spuna ca nu a folosit jokerul, poti fi sigur ar fi punctat cu plus. 2. "vina" o are ca are un motor folosit. si chiar daca teoretic poate ceda unul nou la fel cu unul vechi, practic, unul deja folosit are sanse mai mari. si , poate mai are "vina", ca nu a gindit o strategie de-a lungul sezonului competitional care sa il lase in ultima cursa cu toate atu-urile in maina. ptr ca asta e adevarul, un motor nou e un atu :P
    Motorul, avantajul lui Massa la Interlagos
  • Si cam ce ar cistiga Felipe de acolo ? In afara de admiratia ta :P ? Si vreo 4.897.999 de epitete noi si comparatii cu diferite exemplare ale regnului animal ? Schu performa dintr-astea ca sa cistige (ex. 1994, Adelaide, cu Damon Hill, de unde s-a ales cu titlul). Daca Felipe e atit de infantil si "wilde" sa provoace un accident care sa il scoata pe Lewis si pe el din cursa chiar nu ar avea nici un folos din punct de vedere al titlului si asta intereseaza acum ... (vezi ca ai mesaj privat pe Forum :D)
    Massa: "Nu voi apela la jocuri murdare"
  • unde mai pui ca la bursa a crescut (evident ca in opinia mea :P) cota echipei Ferrari ptr o buna strategie si pentru un MOTOR. ca doar e al masinii (constructorului), nu al lui Massa sau Kimster (ei pot avea cel mult un peace maker cardiac :D) ...
    Motorul, avantajul lui Massa la Interlagos
Pagina
12345...959697...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău