• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mihai-sebastian

  • Membru din 09.09.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 73 in total
  • Michael Schumacher va mai fi campion mondial in Formula 1! Nu in 2012, dar va mai castiga campionatul. Daca nu, dau la toata lumea cate o asigurare RCA gratis. Daca da, dau la toata lumea o bere :)
    Schumacher: "Sunt nerăbdător să încep lupta pentru 2012"
  • Are atata ghinion Robert Kubica. Si avem ghinion si noi. NU as dori accidentari nici unui pilot, indiferent cat de bun e, indiferent cat de simpatic sau de antipatic, dar de un pilot care are atata talent, care ne ofera spectacol, care are o personalitate atat de vertebrala... Sper sa isi revina, sa poata sa testeze, sa participe ca curse.
    Alonso: "Kubica va reveni, e cel mai bun pilot"
  • Hai sa fim seriosi. Acum... ce sa zica si el? Nu ar putea sa spuna de la inceput ca va fi de fapt iarasi locotenent. Oricum, e de bine pentru el pentru simplul fapt ca a mai ramas la Ferrari. Nu prea mai are ce cauta acolo, avand in vedere alternativele venite din partea celorlalti piloti mai tineri, si mai rapizi. Probabil ca ultima strigare la Ferrari a lui Massa, din 2013 nu il mai vad acolo. Decat daca... ma contrazice si chiar se dovedeste mai rapid. Dar, hai sa fim seriosi.
    Massa: "Pot fi mai rapid decât Alonso în 2012!"
  • Sunt sigur ca nu va fi la fel de rapid din prima. Dar are potential campionatul 2012. Schumacher, Vettel, Alonso, Raokkonen, Button, Hamilton. Pfuu... 6 campioni mondiali pe circuit, care au 14 campionate in total. Va fi interesant
    Raikkonen: "Voi fi la fel de rapid ca înainte"
  • Sigur. Este 100% adevarat. Adica, este evident. Doar omul a trecut la Benetton, a trisat si a castigat titlul. Sau stati... parca au mai fost cateva titluri castigate. Parca inca vreo 6. Dar sigur in '95 au mai ramas cateva mici trucuri, si asa a castigat si al doilea titlu. In '96 a mers la Ferrari, dar sicilienii nu stiau smecherii, asa ca a inventat cu Jean Todt si Ross Brown "Cosa Nostra", si incet, incet au gasit alte mici trucuri. Eu banuiesc ca juca cu coduri. Binenteles s-au gandit, daca vorbeste cineva, si au inventat Omerta, de aceea Irvine, Barichello sau Massa nu au zis nimic de ce se intampla. A incercat Ivine, dar i-au facut o propunere pe care nu o putea refuza. Si a disparut din Formula 1. Va dati seama acum, la 42 de ani, la Mercedes, e un adevarat Don, o sa fie alte si alte invarteli. Sa nu mai vorbim, ca poate de accidentul lui Senna poate tot el e de vina. Probabil nu ar fi putut sa il invinga, si atunci au complotat. Hai ba, ma lasi in pace. Cine se trezeste sa vorbeasca, Jos Verstappen. Cine? Oare de ce nu il vad pe Hakkinen, pe Hill, pe Coulthard sa spuna asa ceva. Nu de alta, dar cu ei se lupta. Sau de ce nu a zis Briatore nimic? Ca doar a fost la Renault, de ce nu a facut la fel ca sa castige si acolo? Sau si Alonso a castigat tot pe trisat? Mda... se vede de fapt, de la departare. Ce a mai facut Schumacher dupa, aproape nimic. De fapt, cine e acest Schumacher de care se tot vorbeste? Hai sictir. Cel mai galonat pilot, si se trezeste cate unu sa arunce cu noroi. Nici nu m-ar interesa daca ar fi cineva din afara cock-pit-ului, eventual mecanici, sau manageri de echipa, sau oameni de pe forum, dar un pilot? Rusine!!!
    Schumacher, acuzat că a trişat la Benetton în 1994
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău