• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mihai-sebastian

  • Membru din 09.09.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 73 in total
  • Recordurile lui Schumacher sunt intr-adevar prea mari pentru a fi egalate, si sper ca inca in decurs de scriere.
    Vettel: "Recordurile lui Schumacher sunt prea mari prea a fi egalate"
  • Echipa este in crestere. Orice echipa care apare din neant, si castiga un campionat, este o cometa pe cer. Nu are cum sa reziste. A fost o interpretare extraordinara a regulamentului la momentul potrivit, dar atat. Mercedes AMG face in acest moment cam ce facea Ferrari in 1996; in mare parte cam cu aceeasi oameni. Eu in continuare zic ca echipa va creste bine, si stiu, 99% din oamenii cu care vorbesc spun ca nu e nici o sansa, dar zic ca se incearca construirea unei fundatii pentru lupta pentru campionat. Cu Schumi campion.
    Button avertizează că Mercedes ar putea fi surpriza anului în 2012
  • Si cica englezii nu sunt cacanari. Cursele din Europa l-au facut celebru, si mai important, bogat, i-au oferit tot ce are, caci nu-mi amintesc ca trecutul sa fie scris pe alt continent. Poate vrea sa dea expresiei Marele Circ o conotatie cat mai exacta, si duce Formula 1 in Africa, unde rotile sa le schimbe babuinii, saftey-car sa fie cate un ghepard si circuitul sa fie in jurul unei oaze. Eu sunt de acord cu un sezon dinasta, dar cu conditia ca micul dejun a felinelor sa fie chiar bosimanul Bernie. Propun un referendum. Cine e pentru?
    Ecclestone: "Europa nu are niciun viitor, mergem în Africa de Sud şi Mexic"
  • Sincer eu nu inteleg cei 2 ani de pauza a lui Kimi. In mod cert, e un pilot talentat, care nu cred ca isi avea locul in afara Circului. Sper sa aiba in continuare pofta. Si sa aiba pofta pentru volan, si ca acesti ani de pauza sa ii fi scos din sistem placerea pentru bautura si chefuri. Sunt sigur ca cu concentrare si dedicatie poate obtine rezultate frumoase. Mi-ar placea ca Renault sa fie in 2012 echipa cu revenirile de top. Pe langa Kimi, il astept cu nerabdare pe Robert Kubica. Ar fi o echipa frumoasa.
    OFICIAL: Kimi Raikkonen revine în Formula 1 la Renault!
  • Dar... nu merita! Sunt sigur ca e plin de fani Ferrari pe site, si eu ma numar printre cei care au vazut in calutul cabrat echipa cea mai importanta la un moment dat, si probabil dupa ce Schumi se va retrage, ma voi intoarce catre aceeasi echipa glorioasa. Si tocmai pentru acest motiv, fara sa am nimic cu Massa, si parerea fiindu-mi data tocmai de prestatia lui, nu merita.
    Ferrari: "Massa trebuie să demonstreze că merită prelungirea contractului"
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău