• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mip

  • Membru din 10.01.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 342 in total
  • "masina ba, nu jucarie !", asa zice un coleg de munca ... @AM ... pe cind un test cu F 150 Shelby ??? ala e cu vreo 45 CP mai vinjos ! pt Jeep ... respect ! atit ca vind cam prea scump cam tot ce au la taraba ... chiar daca anumite modele sunt legende parca nu ar trebui exagerat chiar asa ... parerea mea ... drumuri bune s-aveti !
    Monstruos
  • paradox ? io nu vad nici unul ... e ceva cit se poate de logic ... chiar fara model3 nu ar fi avut ei profitabilitate prea mare ... pt ca volumele de masini vindute ar fi fost f mici si nu ar fi acoperit cheltuielile nici macar in proportia in care le acopera acuma ! dezvoltarea X si S e costisitoare ... volumele de vinzari sunt la fel pt X si S ... ca aia care-si permit model3, sunt mult mai "amariti" in general decit cei ce-si permit S sau X care-s cu vreo 100.000 $ mai scumpe !!! iar cei care iau model3 pot fi atrasi de concurenta ... ca acu s-a mai inmultit ... banuiesc ca-s prea putini bogatanii care dau un S pe un model3 ... probleme ? doar cele inventate de presa ... drumuri bune s-aveti !
    Model 3, succes și problemă pentru Tesla: adună 82% dintre vânzările mărcii, dar vine cu o marjă de profit mai mică
  • @MarchenM ... pe-acipe la mine cei care iau suv-uri de 2 tone mai fac din cind in cind si liniute, dar le pun la tras de rulote/remorci ... cei care le iau sint atenti la specificatiile tehnice, in special la capacitatea de remorcare prescrisa de constructor ... daca are omu' o rulota de 4000 livre, atunci cauta masina care sa fie capabila de tras macar 5000, ca deh, rolota aia se mai incarca cu cite ceva inainte de a pleca la drum si limita aia e atinsa prea usor. in primii 5 ani dupa introducerea cvt-urilor, nissan, nu dadea nici o limita maxima pt tractiunea rulotelor/remorcilor pt ca dp lor dv era contraindicat ... plajele min si max de turatii ale cvt-urilor sunt mai restrinse ca in cazul unor cutii automate cu 6 sau 7 viteze ... chiar daca au rapoarte nelimitate intre ele, diferentele de consum sint destul de mici, daca nu chiar neglijabile; de aceea constructorii care nu au incredere in ele, prefera sa puna cutiile clasice, cu nr mai ridicat de rapoarte (6,7,8,10 chiar); ford a fost mi se pare primul constructor care le-a introdus la scara mare ... dar dupa vreo 2 ani au renuntat la ele si au pus cu 6 viteze; acu s-au asociat cu GM si au produs cutii cu 10 viteze ... no offence man ... drumuri bune sa ai !
    Toyota Corolla a fost cea mai vândută mașină din lume în prima jumătate a anului: RAV4 și Honda Civic completează podiumul integral japonez
  • 177.022 Corolla in 2019 doar in USA 215.539 Corolla in 2019 doar in China 70.807 Corolla in 2019 in Europa ... restul sint piete mai mici ... uite-aci : http://carsalesbase.com/us-car-sales-data/toyota/toyota-corolla-sedan/ @Edikk ... las-o balta cu CVT-urile alea; de cind Honda a introdus CVT si motoare turbo le-a scazut rating-ul fiabilitatii ... nissan a avut belele la greu cu ele ... de vreo 3 ani a inceput si Subaru ... nici alea nu au pornit cu dreptul, dar se pare ca le-au mai deres ... scopul CVT e acela de a tine motorul intr-un regim de turatie optim, pt un consum scazut ... constructia CVT e mai simpla, mai ieftina de fabricat ... randamentul CVT e muuult mai mic decit la o cutie automata clasica ... si cu muuult mai mic decit cel al unei cutii manuale ... daca tin bine minte, pierderile de energie la manuala sint pe la 20%, la cele automate 30% ... CVT are de vreo 35-40% ... daca nu mai mult ... e normal sa fie asa, pt ca frecarea de rostogolire dintre doi dinti succesivi e inlocuita cu o frecare de alunecare a unui lant pe niste cilindrii ... practic toata masina e miscata de un lant, dar ala nu se rostogoleste pe dintii unor pinioane ci aluneca pe cilindrii cu suprafete drepte, nu-s dintati cilindrii aia ! (personal am avut nissan, iar cind a trebuit s-o schimb nu am mai luat nissan doar pt ca au bagat CVT !!! am preferat sa merg pe Hyundai, ei au scos cutii automate cu 6 viteze ... si-s mult mai bune; per total, de Hyundai sunt mult mai multumit decit de Nissan, si vb dpdv al unui proprietar care a tinut nissan 12 ani si am Hyundai de 8, cu Hyundai am facut 195.000 km ...) ti-am mai scris pe aci ... cei care cumpara Corolla si Civic sunt "proletari" (cum sunt si eu) vorba cuiva ... se doreste un cost pe km minim !!! nu conteaza materiale, finisari, performante, etc ... Rav-4 a scos modelul nou acu si se vind f bine ... l-au desenat oarecum dupa formele lui 4Runner si l-au facut la scara micsorata ... drumuri bune s-aveti !
    Toyota Corolla a fost cea mai vândută mașină din lume în prima jumătate a anului: RAV4 și Honda Civic completează podiumul integral japonez
  • @AM ... in tabel aveti o eroare ... Honda CV-R = incorect corect e : CR-V n-ar fi rau sa verificati si corectati ... drumuri bune s-aveti !
    Toyota Corolla a fost cea mai vândută mașină din lume în prima jumătate a anului: RAV4 și Honda Civic completează podiumul integral japonez
Pagina
12345...282930...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC hyundai elantra touring
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău