• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mircea1380

  • Membru din 01.06.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • Despre performantele in afara asfaltului, nu ar trebui sa existe asteptari prea mari - este un sistem imbunatatit celui de pe SX4, care se descurca onorabil la o panta mai abrupta sau prin zapada, dar fara a excela. Nu se va ridica la prestatiile unei Grand Vitara, care are comutare electrica a sistemului de 4x4, dar in rest are destul de multa mecanica (diferential central si reductor) si cu atat mai putin la nivelul primului Vitara, care avea ingrediente de off-roader (caroserie separata de sasiu, diferential central, reductor). Oricum, mi se pare interesant modelul. Fctie. de preturile cu care va iesi pe piata, poate o sa-mi inlocuiesc SX4-ul...
    Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică
  • @Suleyman: cam la care modele Suzuki pick-up arhi-cunoscute faci referire ca aveau manetutza de cuplare 4x4 ?! Pick-upuri Suzuki cu 4x4 au fost cateva: o versiune de Samurai care nu prea a fost populara in Europa si o versiune de pick-up full-size pentru State, care era de fapt un Nissan Titan... Cat despre manetuta, aceasta semnifica angrenaje mecanice, ceea ce - in segmentul de fata - nu prea se mai practica de ani buni (pe Defender-ul in productie mai gasesti asa ceva), ci se folosesc actionari electrice/electronice. La Suzuki, ultima generatie Grand-Vitara nu mai are manete din 2005, iar Jimny tot cam de atunci a renuntat la maneta in favoarea butoanelor. Despre motoarele de pe Grand Vitara actuala (=ultima generatie, adica din 2005 incoace), mare parte din cele pe care le vezi pe strada sunt cu diesel-ul 1.9 de la Renault, alternativele - desi fiabile - nefiind prea alese prin prisma consumului aferent motorizarilor de 2.0 si de 2.4 benzina (motoare Suzuki). Iar ca probleme, la diesel n-am auzit decat de cateva cazuri de infundare a DFP-ului. @mishazaitev: nu prea am auzit ca Vitara si Grand Vitara sa fi fost contemporane - Vitara a fost inlocuit in 1998 de Grand Vitara, care s-a fabricat intr-o generatie pana-n 2005, si din 2005 pana-n prezent in alta generatie (cu facelift in 2013). In ceea ce priveste acest nou Vitara, reprezinta inlocuitorul SX4-ului Classic si imparte platforma tehnica a S-Cross-ului (inclusiv sistemul de tractiune integrala AllGrip), doar ca putin mai mic.
    Suzuki Vitara renaşte după 25 de ani sub forma unui SUV de clasă mică
  • "Beauty is in the eyes of the beholder" spune francezu'... :-))) Am urmarit acest model inca de la primele zvonuri, in vederea gasirii unui inlocuitor la actualul SX4. Din pacate, dupa ce am vazut preturile in Germania, m-am resemnat. Indiferent de marketingul Jeep, din perspectiva-mi nu prea merita preturile cerute (+26k Euro pentru versiunile 4x4).
    Jeep Renegade: specificaţiile tehnice complete ale versiunii europene
  • "La fel ca multe alte modele din segmentul SUV-urilor mici, HR-V nu este aşteptat să fie oferit şi în versiuni cu tracţiune integrală." Paradoxal, iete ca este oferit si cu tractiune integrala...:-))) Motorul de 1.5 va fi si pe versiunea hibrida si va exista si o transmisie in 7 trepte cu dublu-ambreiaj... http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Vezel
    Honda HR-V, noul rival al lui Nissan Juke, va fi prezentat la Paris
  • @ShelbyV8: la prima vedere, asa poate parea... Intr-adevar diferenta - ca populatie si suprafata - intre Slovenia si Romania este de 1:11, dar dpdv al numarului de vehicule este de 1:4 ceea ce ma duce cu gandul la o densitate mai mare de masini in trafic. E drept ca - procentual vorbind - stau mai bine la capitolul autostrazi (cu 100km mai putin decat noi), dar tot ramane problema densitatii... Si am ales intentionat o tara ex-socialista pentru exemplificare, intrucat - cel putin la modul teoretic - amandoua au avut acelasi start (deh, oamenii fac diferenta). @mowgli: din postarea ta am inteles ca e normal sa te "enervezi" (cu efectele aferente) si sa ajungi sa conduci cu viteze in afara legii din cauza infrastructurii si a altor vehicule incete. Ca o concluzie, consider ca nu drumurile sunt cauza, ci lipsa aplicarii legii atunci cand se impune (atat asupra celor ce incurca drumurile, cat si asupra celor ce se "enerveaza") combinate cu lipsa/diminuarea respectului pentru ceilalti participanti la trafic...
    Jaguar XE, urmaşul vechiului X-Type, a fost lansat oficial
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Suzuki SX4 1.6 4x4; Suzuki Swift 1.3
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Passat B5, Skoda Fabia, Kia Sephia, Renault Clio Symbol, Dacia Logan, Oltcit, Toyota Hilux, Audi A6 Allroad, BMW X5
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes G-Class, Ariel Atom, Audi S1, Audi S3/RS3
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău