• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mircea1380

  • Membru din 01.06.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • @Mowgli: cam fals e ceea ce sustii tu... E cam ca vorba aia "guns don't kill people, people kill people". Faptul ca infrastructura e jalnica nu da nimanui dreptul sa incalce legea: atata vreme cat unii sunt dispusi sa mearga in coloana la o anumita viteza, de ce se gasesc unii dispusi sa depaseasca coloane intregi de masini, doar pentru ca ei se grabesc ? Ziua are 24 de ore pentru toti (la fel cam cum ar trebui sa fie cu Legea), si depinde de fiecare dintre noi cum le gestionam fara a-i afecta pe cei din jur. Iar ca titlu de exemplu, iti sugerez sa vezi niste statistici comparative Romania vs Slovenia (tot o tara ex-comunista), o tara cu un numar destul de mare de autovehicule raportat la populatie - in 2011 erau 1.4 milioane (RO - 5.4 milioane) la 2 milioane de locuitori (RO - 20 milioane). In aceste conditii, Slovenia are 6.6 morti la 100,000 locuitori, pe cand Romania are 11.1 (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_traffic-related_death_rate). Revenind la Jag-ul in discutie, am cautat ceva pana sa-mi satisfac curiozitatea: are tractiune spate (Yammiii!!!) si din 2016 si tractiune integrala (Yammiii-Yammiii!!!), un sistem preluat de la Land-Rover. "At launch, the Jaguar XE will only be available with rear-wheel drive, but by 2016 the car will also be available with four-wheel drive. It uses a development of Land Rover's Terrain Response system to deliver huge amounts of grip in all weathers and will rival Audi Quattro and BMW xDrive models."
    Jaguar XE, urmaşul vechiului X-Type, a fost lansat oficial
  • @dumbravaandrei - sunt niste mici diferente: - Brabus e un tuner care lucreaza pe Mercedes-uri, pe cand modelul de fata este unul de serie, scos oficial de producator, cu toate conditiile aferente - garantie, service si asistenta in reteaua de dealeri samd. - pretul estimat pentru Dodge este de 65-70,000USD, pe cand un Brabus E-Class de 850cp incepe de pe la 250,000Euro. Nu ma intelege gresit, nu zic ca Dodge-ul asta e mai tare decat un produs Brabus (sau altceva similar facut in Europa), dar e de apreciat ce au reusit sa scoata americanii. Sincer, am dubii ca sunt chiar 700 si ceva de cai-putere sau ca masina e capabila sa puna toti caii aia pe asfalt si in alte conditii decat 400m in linie dreapta, dar asta e alta poveste...
    Dodge Charger SRT Hellcat devine cea mai puternică berlină din lume: 717 CP şi 880 Nm
  • @Mowgli: mi-ai smuls un zambet matinal... :-))) O sa trec peste usoara tenta de atac la persoana si o sa-ti raspund punctual la cele afirmate: - daca tu tii sa pui semnul '=' intre costul (de productie) al optionalelor si pretul pe care il platesti este alegerea ta, dar - in acest caz - o concluzie logica ma duce cu gandul ca BMW ar fi un fel de 'Armata a salvarii' dispusa sa faca masini doar de amorul artei si sa le vanda in costuri (margine zero), nu o companie privata orientata spre profit; - daca tu compari o modificare custom aplicabila unei masini de serie cu ceea ce inseamna in program de productie a unui motor mai puternic, ai dreptate: nu am ce argumente LOGICE/RATIONALE sa-ti aduc; ce nu se intelege e ca toate aceste costuri (R&D, piese) care implica diferentele dintre 730d/xd si 750d/xd nu se aplica fiecarei masini vandute (nu te apuci sa 'inventezi roata' pentru fiecare masina in parte), ci PE DE-A INTREGUL tuturor modelelor 50d/xd produse si comercializate in decursul intregului ciclu de productie de cativa ani (acuma, daca ne uitam ca in 2013 s-au vandut 1.66 milioane BMW-uri - e drept, multe seria 1 si 3 - cred ca avem o repartizare a costului la diferitele componente comune per masina destul de mic). - motorul in sine (N57-le) este deja dezvoltat (poate si amortizat daca tinem cont ca se afla deja de 6 ani pe piata) si este unul destul de capabil, daca tinem cont ca se pot scoate (AC Schnitzer, Hamann) doar din electronica 290-300cp pentru 30d (o singura turbina), 350-360cp pentru 40d (doua turbine) samd. - referitor la costurile implicate de Euro6, daca explicai mai pe-ndelete, poate se intelegea ceva; chiar si asa argumentul nu sta in picioare. @Florin: foarte buna observatia cu diferenta neta de cost de 14,000Euro intre 730xd si 750xd, diferenta care - tinand cont de nivelul de preturi aferente acesto modele, se poate anula in cazul negocierii unui discount. Da, este posibil ca un discount sa ajunga la 10-12% la acest nivel de preturi - asta ca sa ne dam seama de marjele de profit practicate pe tot fluxul de la producator la cumparator (din cate stiu, dealerii au 20-25% din pretul de lista al masinii). Pe de alta parte, motoarele la BMW nu mai sunt asamblate manual de catre un inginer (acesta costa si costul lui s-ar reflecta in pretul final al masinii - vezi cat costa un BMW Alpina nou ca sa-ti dai seama ce inseamna asamblare manuala), ci merg pe banda rulanta. Asamblari manuale s-au facut doar la M5 generatiile E28 si E34 (unii zic ca si Z8, plauzibil de altfel tinand cont de caracterul exclusivit al modelului). Eu o sa ma retrag din aceasta discutie, discutie ce a pornit de la o scurta remarca cu privire la modelul de business al BMW. Toate cele bune !
    Gură de aer
  • @mntsn: ai dreptate ! Eu, in general, folosesc simplul 'margine', mai putin 'marja de profit'. De data asta, am 'violat' pur-si-simplu limba romana... Mea culpa, o sa stau pe coji de nuca atat cat e nevoie... :-))) Cred ca mi se trage de la recentele topicuri de pe sectiunea de 'Raspunsuri' in care tot apar oameni ce incearca sa cumpere masini de la 'poarta fabricii', ne-intelegand prea bine ce e ala un model de afacere care implica un lant de distributie... Asa ca am mari probleme in a pricepe care e educatia economica medie a romanului :-))) .
    Gură de aer
  • Cica si versiunile facelift ale 730/740d sunt Euro6 (http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_F02#Dieselmotoren), deci nu prea mai sta in picioare diferenta de pret in favoarea 750d prin prisma clasei de emisii... :-)))
    Gură de aer
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Suzuki SX4 1.6 4x4; Suzuki Swift 1.3
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Passat B5, Skoda Fabia, Kia Sephia, Renault Clio Symbol, Dacia Logan, Oltcit, Toyota Hilux, Audi A6 Allroad, BMW X5
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes G-Class, Ariel Atom, Audi S1, Audi S3/RS3
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău